Dzwonkowa promocja Cisowianki skierowana jest do fanów serialu oraz wszystkich, którzy lubią muzykę z tego filmu. Wysyłając SMS pod numer z promocyjnego opakowania Cisowianki można otrzymać dzwonek na komórkę z muzyką opartą na „Balladzie 07” Włodzimierza Korcza.
Dostępne są cztery wersje dzwonków w dwóch aranżacjach. Wszystkie dzwonki są do odsłuchania na stronie internetowej Cisowianki. Koszt SMSa
to 0,50 zł+ VAT.
Spot, który właśnie pojawił się w telewizji jest zmodyfikowaną wersją reklamy Cisowianki z Kabaretem Moralnego Niepokoju. W nowej wersji Bronisław Cieślak, czyli serialowy porucznik Borewicz zachęca do udziału w promocji dzwonkowej. Spot ma zwrócić uwagę widzów na produkt czyli
Cisowiankę w butelce o poj. 0,7l, która przed sezonem została odświeżona.
Nowoczesny design butelki jest uwypuklony w reklamie poprzez zbliżenia kształtu, etykiety i zakrętki.
„Spot telewizyjny oparliśmy na motywach z serialu „07 zgłoś się”, ponieważ uznaliśmy, że jest to dobry pomysł na wypromowanie naszej wody w butelce o niestandardowej poj. 0,7l”- mówi Edyta Bilska, marketing manager Cisowianki- „07 zgłoś się” cieszy się niesłabnącym powodzeniem. W zeszłym roku serial na DVD był na czele list w Empiku. W tym roku TVP wznowiła emisję serii podczas wakacji. Muzyka z filmu jest bardzo dobrze rozpoznawana i kojarzona z 07.
Dlatego postanowiliśmy włączyć ją do naszej promocji. Mamy nadzieję, że 07 będzie budziło pozytywne skojarzenia również z wodą mineralną Cisowianka, dlatego w nowej wersji spotu bardzo wyraźnie pokazujemy produkt”- dodaje Edyta Bilska. Spot telewizyjny z udziałem Kabaretu Moralnego Niepokoju wyreżyserował Maciej Dejczer. Konsultacji przy spocie udzielał również Krzysztof
Szmagier, scenarzysta i reżyser serialu „07 zgłoś się”. Pomysł reklamy wyszedł od firmy Nałęczów Zdrój, producenta Cisowianki, w realizacji spotu nie brała udziału żadna agencja reklamowa. Spot został nakręcony w studiu filmowym Odeon.
Tegoroczna kampania reklamowa Cisowianki skupia się na promocji wody mineralnej w opakowaniu o poj. 0,7l. Oprócz spotu telewizyjnego, billboardy promujące Cisowiankę pojawiły się w największych miastach Polski. Dodatkowo Cisowianka sponsorowała serię przygód agenta 007,
Jamesa Bonda, pokazywaną w czasie wakacji przez TVP2.
KONTAKT:
Anna Niedziela-Strobel Witold Strobel
PR Konsultant Cisowianki PR Konsultant Cisowianki
ANS PR Consulting ANS PR Consulting
Tel/fax. 089 642-80-18 tel/fax. 089 642-80-18
Tel. kom. 603-79-98-79 Tel. kom. 602-718-570
a.strobel@ans-pr.com.pl w.strobel@ans-pr.com.pl
tagi: cisowianka,07 zgłoś się , 07 ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...