Czy oferty sprzedaży energii elektrycznej dostępne na naszym rynku w szczególny sposób uwzględniają specyfikę sklepów spożywczych/ hurtowni? W jaki sposób? Czy firma posiada taką ofertę?
„Energia dla Firm” od ponad dwóch lat jest prekursorem w dziedzinie innowacyjnych ofert dla małego oraz średniego biznesu. W obecnej sytuacji, gdzie obniżanie kosztów funkcjonowania firmy ma szczególne znaczenie, nasza propozycja nazwana „Gwarancją Stałej Ceny” jest ofertą, która może pomóc przedsiębiorcom w zarządzaniu kosztami. Stabilność i przewidywalność to jej najważniejsze atrybuty. Dla przedsiębiorstw, które oczekują spadków cen energii proponujemy „Gwarancję Najniższej Ceny” – ofertę pozwalającą klientowi uzyskać zawsze najniższą cenę na rynku. Zasada działania tego produktu jest bardzo prosta: obniżamy klientowi cenę energii, ale jeśli klient znajdzie na rynku i przedstawi nam tańszą ofertę, jesteśmy zobowiązani ją wyrównać. Nasi eksperci doradzą i pomogą w wybraniu optymalnej propozycji.
Ile można zaoszczędzić na comiesięcznych rachunkach za prąd?
Proponujemy i wskazujemy kilka możliwości oszczędzania, między innymi na podstawie zmiany taryfy, badania efektywności energetycznej, kompensacji mocy biernej, czy obniżeniu ceny za energię elektryczną czynną. Efekt? Klient może zaoszczędzić nawet do 30% rocznie.
Najczęstsze zmiany, które rekomendują Państwo firmom z tego sektora. Jakie dają efekty?
Zadaniem ekspertów naszej firmy jest doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów energii u poszczególnych klientów. W wielu sklepach spożywczych i hurtowniach spotkamy się np. z ponoszeniem dodatkowych opłat za tzw. moc bierną, których można uniknąć instalując dodatkową baterię kompensacji mocy biernej. To wiąże się z dodatkowym kosztem – inwestycją, która jednak zwraca się zwykle w okresie roku. Potem rachunki za prąd mogą być znacznie mniejsze a oszczędności sięgają od kilkuset do dwóch tysięcy złotych miesięcznie. Nie ma jednego przepisu na zakup energii dla danej firmy, a dysponując odpowiednimi narzędziami jesteśmy w stanie bardzo dobrze dopasować ofertę do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. W tym celu przeprowadzamy np. audyt energetyczny wskazujący m.in. możliwości optymalizacji zużycia energii elektrycznej.
tagi: Roman Chryczyk , Energia Dla Firm ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...