150 sposobów na szczęście
Martini z okazji 150-lecia pragnie przybliżyć swoim konsumentom filozofię Luck Is An Attitude, która towarzyszy marce od początku jej istnienia. Z tego powodu na profilu marki na portalu Facebook uruchomiona została 1 unikalna aplikacja, która wymaga zaledwie 5 minut kreatywnego myślenia. Wszyscy ci, którzy wierzą, że szczęście to wynik podejmowanych działań, mają 0 powodów, by nie spróbować. Osoby, które do 7 lipca br. przygotują swoje indywidualne formuły na szczęście oparte o regułę 1, 5, 0 i obowiązujący temat, powalczą między innymi o wartościowe vouchery do zrealizowania w butiku projektanta Mariusza Przybylskiego, lodówki z rocznym zapasem MARTINI Royale RTS oraz zestawy MARTINI. Na głównego zwycięzcę czeka niezapomniany, kilkudniowy wyjazd do Włoch wraz z pakietem VIP. To kolejna po „Flirtuj z Martini”, rozbudowana i wielopoziomowa aplikacja przygotowana w ostatnich miesiącach przez markę.
W działaniach marki alkoholowej niezwykle istotne jest dotarcie do konsumentów poprzez Facebooka, dlatego też w tym kanale jesteśmy bardzo aktywni. Na przestrzeni ostatnich lat zauważyliśmy, że kreatywne działania w social media pozwalają nam dotrzeć do szerokiej grupy fanów Martini i angażują ich do stałego dialogu z marką. Tak samo jest z naszą najnowszą aplikacją „Martini 150”, która pozwala konsumentom zaprezentować ich podejście do życia – mówi Agnieszka Łukasińska, Martini Brand Manager.
150 lat sukcesu
Kultowa, rozpoznawalna na całym świecie marka MARTINI powstała w 1863r. we włoskim Pessione. Wybitny znawca win, Alessandro Martini i mistrz zielarstwa, Luigi Rossi tworzyli ją od podstaw, wierząc, że dzięki odpowiedniemu nastawieniu uda im się osiągnąć sukces. Udowodnili tym samym, że wszystko zależy od naszego podejścia do życia. Filozofia ta znana jest dziś jako Luck Is An Attitude. 150 rocznica, którą właśnie obchodzimy, to doskonała okazja do wcielenia jej we własne życie.
Więcej informacji i aplikacja konkursowa na www.facebook.com/MARTINI