W stylowej przestrzeni ekskluzywnego butiku Mysia 3 w Warszawie eksperci NIVEA opowiedzieli o wyjątkowym charakterze nowej linii produktów. Proces tworzenia NIVEA Cellular Anti Age trwał ponad trzy lata, zaś udział w nim wzięło aż 18 000 kobiet. Przy opracowywaniu formuły produktu wykorzystana została dogłębnie cała ekspertyza grupy Beiersdorf.
Przed konferencją zaproszeni goście mieli możliwość wysłuchania na słuchawkach nagrania wypowiedzi socjolog dr Dominiki Byczkowskiej z Uniwersytetu Łódzkiego dotyczącej zjawiska down-agingu – czyli coraz większego dbania o swój rozwój i ciało także w dojrzałym wieku.
Zespół NIVEA zapytał także zaproszonych gości o ich rozumienie tego trendu. Komentarz do sondy oraz informację o przejawach down-agingu i o tym, jak bardzo powszechnym społecznie zjawiskiem się ono obecnie staje, przygotowała również dr Dominika Byczkowska.
Z potrzebami współczesnej konsumentki, która pragnie nie tylko znakomicie wyglądać w dojrzałym wieku, ale także czerpać z tego przyjemność, opowiedziała Dominika Gnieciak, Senior Brand Manager NIVEA. Dominika odkryła również przed gośćmi bohatera spotkania – linię NIVEA Cellular Anti Age.
Proces badań laboratoryjnych, testów konsumenckich oraz efekty stosowania produktu przedstawił dr Sven Fey, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów do Pielęgnacji Twarzy w Beiersdorf w Hamburgu; biotechnolog osobiście zaangażowany w przygotowania innowacyjnej formuły NIVEA Cellular Anti Age. Dr Fey opowiedział uczestnikom spotkania o wyjątkowej efektywności formuły pielęgnacji, jej innowacyjnej konsystencji, a także subtelnym i kobiecym zapachu.
Podczas przeprowadzonej w trakcie spotkania sesji sensorycznej obecni goście mieli możliwość wyjątkowego spotkania z produktem. Z zasłoniętymi jedwabnymi szalami oczami mogli oni zbadać jego konsystencję, poznać wrażenia dotykowe obecne po aplikacji oraz poczuć jego nutę sensoryczną.
Nawiązaniem do sensorycznych aspektów NIVEA Cellular Anti Age była także m.in. piramida zapachowa z aromatami magnolii, drzewa sandałowego, śliwki i cytrusów oraz zaproponowane podczas poczęstunku menu, w tym mus z białej czekolady z aromatem z fasoli tonka czy mini sorbet śliwkowy.
Niezwykle sensoryczne spotkanie na temat serii kosmetyków Cellular AntiAge zakończyła indywidualna sesja z ekspertami Nivea.
Z pewnością gościom konferencji o nowej, luksusowej pielęgnacji NIVEA przypominały będą nie tylko nowe i innowacyjne produkty, które zostały zaprezentowane podczas konferencji, ale również ekskluzywne i unikalne bransoletki. Przygotowane zostały one przez młodą, lecz niezwykle cenioną już projektantkę biżuterii, Anię Kruk, a każda z nich była inna i unikatowa, wzbogacona kryształkami Swarovskiego.
Wyjątkowe spotkanie NIVEA Cellular Anti-Age z pewnością na długo pozostanie w pamięci uczestników.
tagi: NIVEA , Cellular Anti Age ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...