„Zdajemy sobie sprawę z tego, że wprowadzenie na rynek makaronów Malma nie będzie proste z uwagi na długą nieobecność tej marki w sklepach, ale wierzymy, że się uda” - powiedział Wojciech Jamróz, prezes Lubelli, cytowany w komunikacie.
Lubella zakupiła m.in. markę Malma w ramach procesu sprzedaży prowadzonego przez syndyka. Makaron pod marką Malma będzie produkowany w Lublinie, gdzie spółka dysponuje nowoczesnym zapleczem produkcyjnym i planuje kolejne inwestycje - podano również.
Jak czytamy w komunikacie - w bieżącym roku planowane są tam duże inwestycje, jak budowa centrum logistycznego i rozbudowa zakładu produkcyjnego. Ich wartość wyniesie około 50 mln zł. Lubella planuje zwiększyć zatrudnienie i w pierwszej kolejności skieruje propozycję współpracy do pracowników malborskiej spółki.
(GW)
tagi: Lubella , Grupa Maspex Wadowice , Malma , makaron , rynek makaronu , inwestycje , logistyka ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...