Trzecia edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2012 już rozstrzygnięta. Zwycięzcy zostali ogłoszeni podczas wielkiej gali finałowej, która odbyła się 14 czerwca w unikalnych wnętrzach Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem branży. Jego misją jest nagrodzenie utalentowanych i jednocześnie niebanalnych osobowości, które dzięki swym działaniom wpłynęły na sukces rynkowy firm. Organizatorzy podkreślają, że Dyrektor Marketingu Roku nie tylko musi być dobrym szefem, ale również wartościowym człowiekiem i osobą, której nie są obce istotne problemy społeczne.
W trzeciej edycji konkursu przyznano dwie nagrody Grand Prix dla Firmy i Grand Prix dla Instytucji oraz nagrody Osobowości Roku w 8 kategoriach. Gabriela Antczak została uhonorowana tytułem Dyrektora Marketingu 2012 w kategorii: Wyjątkowa efektowność przy niskim budżecie.
Gabriela Antczak jest Dyrektorem Marketingu firmy Kupiec Sp. z o.o. od 2010 roku, ale z branżą związana jest dużo dłużej. Już od 1999 roku pełniła stanowiska odpowiedzialne za marketing oraz ekspertyzy zewnętrzne, bo jak sama podkreśla – marketing jest jej prawdziwą pasją. Obecnie Gabriela Antczak zarządza markami „Kupiec”, „Coś na ząb” oraz markami eksportowymi. Ponadto jest autorką poradnika „Mali mogą więcej! Marketing małej firmy, czyli wojna o rynek” – będącego wynikiem doradztwa marketingowego dla MŚP.
Laureatka wynikami swojej pracy przebiła zacne grono Dyrektorów Marketingu firm wielu branż. Rangę nagrody podkreśla dodatkowo skład Kapituły Konkursowej, którą stanowili eksperci branżowi, laureaci poprzednich edycji, partnerzy, sponsorzy Konkursu, jak również przedstawiciele mediów.