Już 15 października br. rusza druga edycja konkursu plastycznego organizowanego przez Akademię Misia Haribo. Do tej pory konkurs przeznaczony był jedynie dla przedszkoli państwowych. Jednak
z uwagi na ogromne zainteresowanie jego I edycją (ponad 1300 zgłoszeń) do udziału w II edycji zaproszone są wszystkie przedszkola z całego kraju. Konkurs potrwa do 30 listopada 2007 roku, natomiast laureaci zostaną wybrani przez Jury konkursowe do 16 grudnia br.
Zadaniem przedszkolaków będzie stworzenie projektów 6 kartek pocztowych, każdej na inny, zadany temat. Podobnie jak w trakcie I edycji, spośród nadesłanych prac Jury Akademii Misia Haribo wybierze w sumie 160 laureatów. Otrzymają oni nagrody: zestawy plastyczne oraz dyplomy. Dodatkowo, wszystkie przedszkola, które nadeślą swoje prace otrzymają płytę CD z materiałami edukacyjnymi przygotowanymi przez ekspertów zasiadających w Radzie Programowej Akademii Misia Haribo oraz pamiątkowe dyplomy.
Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.haribo.com w dziale Akademia Misia Haribo oraz w siedzibie organizatora.
Skład Jury konkursowego
1. Halina Żórawińska – mgr pedagogiki, nauczyciel dyplomowany, certyfikowany terapeuta SI, terapeuta kinezjologii edukacyjnej.
2. Anna Gruszczyńska – pedagog, od 12 lat dyrektor przedszkola niepublicznego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Warszawie.
3. Bata Falińska-Zubko – Marketing Manager Haribo Sp. z o.o.
4. Miś Haribo – maskotka programu.
5. Przedstawiciel agencji kreatywnej.
Informacje o Akademii Misia Haribo
Akademia Misia Haribo to długofalowy program edukacyjny, którego celem jest wspieranie edukacji dzieci w wieku przedszkolnym. Do Akademii przystąpić mogą przedszkola z całego kraju, rodzice dbający o prawidłowy rozwój swoich pociech oraz oczywiście dzieci. Patronem honorowym Akademii Misia Haribo jest Towarzystwo Przyjaciół Dzieci, stowarzyszenie pożytku publicznego działające na rzecz dzieci od ponad 86 lat. Działania Akademii wspiera także Rada Programowa, do której zaproszeni zostali pedagog i nauczyciel plastyki Halina Żórawińska, psycholog-logopeda Krystyna Zielińska, dr pediatra Piotr Albrecht oraz przedstawiciele Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Eksperci brali udział
w merytorycznym przygotowaniu zasad funkcjonowania Akademii oraz opracowaniu przyjaznych
i dostosowanych do potrzeb różnych grup wiekowych zeszytów ćwiczeń. Maskotką programu jest Miś Haribo – od ponad 80 lat przyjaciel dzieci na całym świecie. Akademia działa także w Internecie, na stronie www.haribo.com.
tagi: Haribo,akademia misia haribo ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...