Polskie ePłatności planują dalszy rozwój swojej sieci terminali POS. – „Plany spółki są bardzo ambitne” – mówi Janusz Bober, Prezes Zarządu Polskich ePłatności. – „Zgodnie z prognozami, osiągnęliśmy próg rentowności w pierwszym kwartale 2013 roku. Przy utrzymaniu stałego i dynamicznego wzrostu sieci akceptacji, w 2016 roku będziemy jednym z trzech największych agentów rozliczeniowych w kraju. Nie będzie to łatwe, ale nasze dotychczasowe wyniki potwierdzają, że mamy potencjał i jesteśmy w stanie to osiągnąć”.
Kluczem do sukcesu Polskich ePłatności są innowacyjne rozwiązania, na które stawia rzeszowska spółka. Wyróżnikiem PeP jest szeroki zakres dodatkowych usług, jakie funkcjonują na terminalach płatniczych firmy. Są to między innymi zaawansowane programy lojalnościowe, wydruk i weryfikacja kuponów rabatowych, płatności za rachunki, doładowania telefonów komórkowych czy wypłata gotówki przy płatnościach kartowych. Plany spółki zakładają wejście na rynek płatności online.
„Nie stoimy w miejscu” – podkreśla Janusz Bober. – „Mamy już konkretne plany, które pozwolą na dalsze rozwijanie naszej oferty. Przyszłość widzimy w e-commerce. Wspólnie z OPTeam S.A. chcemy opracować system przelewów internetowych pay-by-link, w którym zajmiemy się obsługą płatności kartowych”.
Spółka Polskie ePłatności została utworzona w styczniu 2010 roku przez rzeszowski OPTeam oraz Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Podstawową działalnością PeP jest instalacja terminali POS w punktach handlowo-usługowych oraz autoryzacja i rozliczanie płatności dokonywanych przy użyciu kart płatniczych i urządzeń mobilnych.