Każdy, kto odwiedzi FOTO-budkę Winterfresh, może zgłosić swoją fotografię zrobioną w FOTO-budce Winterfresh do konkursu na najlepsze zdjęcie, za pośrednictwem specjalnej aplikacji na Facebooku.
Aplikacja dostępna jest na stronie: https://www.facebook.com/winterfresh/app_428829430542724
Autor najciekawszego zdjęcia z każdego miasta otrzyma 1000 złotych. Dodatkowo każdy odwiedzający FOTO-budkę otrzyma gumy Winterfresh i vouchery na zakupy w sklepie internetowym Wrigley www.jedz-pij-zuj.pl.
FOTO-budka Winterfresh odwiedzi jeszcze 3 miasta:
• Multikino w Krakowie (8-14 czerwca 2013 r.)
• Galerię Łódzką w Łodzi (22-28 czerwca 2013 r.)
• Multikino w Złotych Tarasach w Warszawie (6-12 lipca 2013 r.).
Za koncepcję akcji i zakup mediów odpowiada MediaCom. Kreację i działania social media koordynuje MediaCom Create. Wykonanie i obsługa FOTO-budki jest po stronie agencji OOH Media Polska. FOTO-budka odwiedziła już Poznań i Wrocław.
tagi: Winterfresh , FOTO-budka ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...