Pozyskany z emisji kapitał pozwoli zbudować wizerunek marki w kraju i za granicą. Dobre perspektywy kształtują się przed ViaGuarą zwłaszcza, że Spółka niedawno zarejestrowała swój znak towarowy w USA – drugim rynku wódek na świecie – oraz w niektórych krajach europejskich. Trwa postępowanie rejestracyjne w Japonii, Rosji, na Białorusi, a także dla rynków całej Unii.
Firma zawarła umowy o dystrybucję produktów pod marką ViaGuara m.in. z siecią Marcpol S.A., grupą CEDC, litewską firmą CIGNAS VsI w Wilnie oraz Selgros Cash&Carry. ViaGuara jest wytwarzana i dystrybuowana przez Podlaską Wytwórnię Wódek Polmos Siedlce SA w Siedlcach.
ViaGuara to tyle co – via guara, czyli ‘z Guary’ – krainy, w której rośnie guarana. Marketingowy pomysł na ViaGuarę polega na synergicznym połączeniu wizerunków dwu składników: polskiego ducha i brazylijskiego temperamentu, bliskiego również Polakom. Tajemnicą handlową firmy jest receptura produktu, oparta w głównej części na trzech składnikach: źródlanej wodzie, polskim spirytusie najwyższej jakości (jest m.in.: używany do produkcji wódki Chopin) oraz brazylijskiej guaranie. Guarana dzięki swoim orzeźwiającym właściwościom przez wieki wykorzystywana była przez Indian z dorzecza Amazonki. Guarana poprawia kondycję i daje lepsze samopoczucie. Działa orzeźwiająco, przede wszystkim dzięki wysokiej koncentracji naturalnej kofeiny, podnosi sprawność fizyczną, psychiczną i osłabia negatywne skutki spożycia alkoholu.
Wódka ViaGuara produkowana jest w 3 odmianach: w czarnej butelce – klasyczna, w zielonej butelce (Forest) – ziołowa z nutą jägermaistera i w białej (Sweet) – słodsza z migdałem, opracowana z myślą o paniach.
tagi: viaguara ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...