Wiadomości

ViaGuara S.A. weszła na NewConnect

Sobota, 29 września 2007
30 sierpnia 2007 roku, w dniu inauguracji rynku NewConnect, na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie zadebiutowała firma ViaGuara S.A. będąca właścicielem marki kolorowych wódek o nazwie ViaGuara.ViaGuara S.A. ma ambicję wprowadzić i spopularyzować markę ViaGuara w Polsce i na wybranych rynkach europejskich. Wejście Firmy na NewConnect to przede wszystkim możliwość zaprezentowania spółki w Polsce i na wybranych rynkach europejskich. Notowanie akcji na tym rynku pomoże Spółce pozyskiwać w przyszłości środki na rozwój działalności i popularyzację marki.

Pozyskany z emisji kapitał pozwoli zbudować wizerunek marki w kraju i za granicą. Dobre perspektywy kształtują się przed ViaGuarą zwłaszcza, że Spółka niedawno zarejestrowała swój znak towarowy w USA – drugim rynku wódek na świecie – oraz w niektórych krajach europejskich. Trwa postępowanie rejestracyjne w Japonii, Rosji, na Białorusi, a także dla rynków całej Unii.

Firma zawarła umowy o dystrybucję produktów pod marką ViaGuara m.in. z siecią Marcpol S.A., grupą CEDC,  litewską firmą CIGNAS VsI w Wilnie oraz Selgros Cash&Carry.  ViaGuara jest wytwarzana i dystrybuowana przez Podlaską Wytwórnię Wódek Polmos Siedlce SA w Siedlcach.

ViaGuara to tyle co – via guara, czyli ‘z Guary’ – krainy, w której rośnie guarana. Marketingowy pomysł na ViaGuarę polega na synergicznym połączeniu wizerunków dwu składników: polskiego ducha i brazylijskiego temperamentu, bliskiego również Polakom. Tajemnicą handlową firmy jest receptura produktu, oparta w głównej części na trzech składnikach: źródlanej wodzie, polskim spirytusie najwyższej jakości (jest m.in.: używany do produkcji wódki Chopin) oraz brazylijskiej guaranie. Guarana dzięki swoim orzeźwiającym właściwościom przez wieki wykorzystywana była przez Indian z dorzecza Amazonki. Guarana  poprawia kondycję i daje lepsze samopoczucie. Działa orzeźwiająco, przede wszystkim dzięki wysokiej koncentracji naturalnej kofeiny, podnosi sprawność fizyczną,  psychiczną i osłabia negatywne skutki spożycia  alkoholu.

Wódka ViaGuara produkowana jest w 3 odmianach: w czarnej butelce – klasyczna, w zielonej butelce (Forest) – ziołowa z nutą jägermaistera i w białej (Sweet) – słodsza z migdałem, opracowana z myślą o paniach.

tagi: viaguara ,