Aż trudno uwierzyć, że minęło już 20 lat, odkąd pierwszy polski klient przekroczył próg drogerii Rossmann! Dziś trudno sobie wyobrazić polską gospodarkę bez tej firmy, która zrewolucjonizowała nasz rynek kosmetyczny.
To dla Nas wyjątkowe święto – mówił Marek Maruszak, Prezes Zarządu Rossmanna. – dziś spotkaliśmy się z dwóch powodów by świętować 20 lecie i by opowiedzieć o planach Rossmanna na przyszłość. W tym roku otworzymy 150 sklepów pod koniec 2013 będzie ich już 850. Jestem o tym przekonany, że do roku 2014 spotkamy się w naszej 1000. drogerii! Powiem więcej na tym nie poprzestaniemy.
Imprezę zaszczyciło wiele gwiazd show-biznesu oraz sceny gospodarczej. Wśród gości znaleźli się m.in.: Dirk Rossmann, Edward Miszczak, Olivier Janiak, Magda Steczkowska, Monika Mrozowska, Beata Grabarczyk, Dorota Gawryluk, Marta Kuligowska, Andrzej Grabowski, Olga Borys, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Krzysztof Szewczyk, Andrzej Morozowski, Elżbieta Jędrzejewska, Marcin Kwaśny, Robert Moskwa oraz Tomasz Zubilewicz z córką.
Spotkanie poprowadziła znana prezenterka telewizyjna Agnieszka Cegielska, a na scenie, wystąpili: Adam Sztaba z orkiestrą, Monika Brodka, Urszula Dudziak, Katarzyna Zielińska, Patrycja Markowska solo oraz z Grzegorzem Markowskim. W uroczystości wzięło też udział wiele osób na co dzień współpracujących z Rossmannem, m.in. Dorota i Wojciech Soszyńscy-właściciele firmy Oceanic, Ireneusz Sudnik -Prezes Zarządu Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Marta Szczepkowska-Dyrektor Generalny Sarantis Polska, Monika Rut-Prezes Zarządu Coty Polska. Uroczystość uświetniła również przygotowana specjalnie na tę okazję multimedialna wystawa fotografii Szymona Brodziaka pt. „Kobieta przyszłości Rossmanna”. Szymon Brodziak to światowej sławy fotograf, właśnie w dniu imprezy został doceniony przez jury fashiontv w ramach Festiwalu Filmowego w Cannes, które przyznało mu główną nagrodę w kategorii: BLACK & WHITE COMMERCIAL CAMPAIGNS.
Oczywiście nie mogło też zabraknąć jubileuszowego tortu!
Podczas wydarzenia Rossmann zaprezentował swoje plany. Była to również okazja do przedstawienia nowej redaktor naczelnej magazynu „Skarb”, którą została Agata Młynarska.
„Skarb” to bezpłatny miesięcznik dystrybuowany w drogeriach o nakładzie 500 000 egzemplarzy. Wydawcą magazynu jest firma Rossmanna. Agata Młynarska wraz z zespołem pracowała nad nową koncepcją pisma tak by „Skarb” był pismem bliskim czytelniczkom, a jednocześnie miał nowatorska formułę i zaskakiwał. Już niedługo bowiem „Skarb” będzie dostępny również jako e-wydanie: na stronie www.rossnet.pl oraz w aplikacji mobilnej na smartfony i tablety.
Kolejnym powodem do świętowania okazała się zapowiedź nowej kampanii reklamowej Rossmann pod hasłem „Pragnienia i potrzeby”.
tagi: Rossmann , drogeria , kosmetyki ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...