Kampanie i Promocje

Hochland wystartował z nową kampanią komunikacyjną

Poniedziałek, 03 czerwca 2013 Autor: Monika Dawiec,
W czerwcu wystartowało intensywne wsparcie reklamowe dla marki Hochland. Celem nowej kampanii jest wzmocnienie emocjonalnego charakteru marki poprzez pokazanie konsumentom, iż pyszna kanapka z serem Hochland przygotowana dla kogoś bliskiego jest doskonałym sposobem na okazywanie sobie małych serdeczności każdego dnia.
 
Trwająca 2 miesiące kampania telewizyjna ma charakter ogólnopolski. Reklama TV będzie emitowana zarówno w głównych kanałach (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych. Całościowo zaplanowanych zostało prawie 5000 emisji spotu, które zagwarantują ponad 90 milionów kontaktów z osobami z grupy docelowej Hochland. Aż 48% oglądalności kampanii zostanie pokazana podczas godzin największej oglądalności (tzw. Prime Time). Ponadto, aż 45% kampanii będzie wyemitowana na najlepszych jakościowo pozycjach w bloku reklamowym.

Jeśli po obejrzeniu reklamy na twarzach pojawi się serdeczny uśmiech, to znaczy że pierwszy krok został wykonany! Teraz wystarczy udać się do sklepu, kupić ser Hochland i przygotować bliskiej osobie serdeczną kanapkę. Bo kanapka przygotowana z sercem, jest czymś więcej niż tylko kanapką.

Kampanię komunikacyjną dla marki Hochland przygotowała agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.



 

tagi: Hochland , kampania , sery ,