Trwająca 2 miesiące kampania telewizyjna ma charakter ogólnopolski. Reklama TV będzie emitowana zarówno w głównych kanałach (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych. Całościowo zaplanowanych zostało prawie 5000 emisji spotu, które zagwarantują ponad 90 milionów kontaktów z osobami z grupy docelowej Hochland. Aż 48% oglądalności kampanii zostanie pokazana podczas godzin największej oglądalności (tzw. Prime Time). Ponadto, aż 45% kampanii będzie wyemitowana na najlepszych jakościowo pozycjach w bloku reklamowym.
Jeśli po obejrzeniu reklamy na twarzach pojawi się serdeczny uśmiech, to znaczy że pierwszy krok został wykonany! Teraz wystarczy udać się do sklepu, kupić ser Hochland i przygotować bliskiej osobie serdeczną kanapkę. Bo kanapka przygotowana z sercem, jest czymś więcej niż tylko kanapką.
Kampanię komunikacyjną dla marki Hochland przygotowała agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.