Głównymi grupami docelowymi akcji promocyjnej są gospodynie domowe w wieku od 20 do 55 lat oraz konsumenci i rodziny, których członkowie znajdują się w przedziale wiekowym 25-40 lat. Poprzez prowadzone działania marka Vegeta pragnie dotrzeć przede wszystkim do młodych grup konsumentów i odświeżyć wśród nich swój wizerunek.
„Formuła loterii ma na celu umocnienie skojarzeń, iż warto mieć Vegetę w domu, a wykorzystane narzędzia takie, jak sms-y konkursowe i promocja na stronie www.vegeta.pl służą wykreowaniu nowoczesnego wizerunku marki.” – mówi Vlatka Grebiennik, Product Manager w firmie Podravka Polska Sp. z o.o.
Konsumentów do udziału w loterii zachęcą cenne i liczne nagrody rozlosowywane przez cały okres promocji. Do wygrania są 3 kuchnie o wartości 15 000 zł, 100 zestawów sprzętu AGD, a codziennie na 100 pierwszych uczestników loterii czekają specjalne puszki na Vegetę. Dodatkowo w czasie trwania loterii spośród wszystkich zgłoszeń będzie wylosowanych 100 uczestników konkursu, których odwiedzi specjalna ekipa Vegety. Podczas wizyty, zważy ona zapasy Vegety w domu i za każdy 1 gram wypłaci 2 zł w gotówce. Maksymalna wygrana to 2 200 zł. Nagroda gwarantowana dla każdego uczestnika konkursu to darmowy dzwonek lub tapeta na komórkę.
Za koncepcję promocji odpowiada Agencja Rekamowa Graf, natomiast planowaniem
i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
tagi: Vegeta,kampania ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...