Wiadomości

Loteria pomysłem na promocję Vegety!

Sobota, 29 września 2007
Vegeta rozpoczyna swoją najnowszą kampanię promocyjną.
Od września do grudnia br. konsumenci będą mogli wziąć udział w wielkiej loterii z cennymi nagrodami.„Vegeta na wagę złota!” – tak brzmi hasło akcji promocyjnej prowadzonej przez firmę Podravka dla swojej najpopularniejszej marki przyprawy uniwersalnej. Głównym elementem kampanii jest wielka loteria, która rozpocznie się 1 września i zakończy
9 grudnia. Warunkiem udziału w zabawie jest zakup dowolnego promocyjnego opakowania Vegety. Sprzedaż produktów w sklepach w całej Polsce będą wspierać materiały POS – plakaty, wobblery i ulotki. Firma Podravka planuje również nagłośnienie loterii poprzez kampanię reklamową.

Głównymi grupami docelowymi akcji promocyjnej są gospodynie domowe w wieku od 20 do 55 lat oraz konsumenci i rodziny, których członkowie znajdują się w przedziale wiekowym 25-40 lat. Poprzez prowadzone działania marka Vegeta pragnie dotrzeć przede wszystkim do młodych grup konsumentów i odświeżyć wśród nich swój wizerunek.

„Formuła loterii ma na celu umocnienie skojarzeń, iż warto mieć Vegetę w domu, a wykorzystane narzędzia takie, jak sms-y konkursowe i promocja na stronie www.vegeta.pl służą wykreowaniu nowoczesnego wizerunku marki.” – mówi Vlatka Grebiennik, Product Manager w firmie Podravka Polska Sp. z o.o.

Konsumentów do udziału w loterii zachęcą cenne i liczne nagrody rozlosowywane przez cały okres promocji. Do wygrania są 3 kuchnie o wartości 15 000 zł, 100 zestawów sprzętu AGD, a codziennie na 100 pierwszych uczestników loterii czekają specjalne puszki na Vegetę. Dodatkowo w czasie trwania loterii spośród wszystkich zgłoszeń będzie wylosowanych 100 uczestników konkursu, których odwiedzi specjalna ekipa Vegety. Podczas wizyty, zważy ona zapasy Vegety w domu i za każdy 1 gram wypłaci 2 zł w gotówce. Maksymalna wygrana to 2 200 zł. Nagroda gwarantowana dla każdego uczestnika konkursu to darmowy dzwonek lub tapeta na komórkę.

Za koncepcję promocji odpowiada Agencja Rekamowa Graf, natomiast planowaniem
i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

tagi: Vegeta,kampania ,