Wiadomości

Nowe produkty Herbapolu Lublin ! – nowa kampania reklamowa !

Sobota, 29 września 2007
Równolegle z wprowadzeniem nowych produktów Figura 1 i Figura 2 Herbapolu Lublin, rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa.Głównym kanałem komunikacji jest telewizja. Spoty reklamowe pt. „Mam dość” emitowane są w: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7. Dodatkowo prowadzona jest prasowa kampania reklamowa w czasopismach kobiecych (m.in. Viva, Gala, Przyjaciółka, Naj, Claudia, Poradnik Domowy, Glamour) oraz prasie farmaceutycznej. Reklamy Figury 1 i Figury 2 emitowane są również w Internecie, głównie na „kobiecych” stronach (m.in.Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl)

W związku z tym, że zaparcia to problem dotyczący coraz większej grupy osób, Herbapol Lublin uruchomił specjalną stronę internetową: www.nieidzwzaparte.pl Osoby odwiedzające stronę oprócz zdobycia szczegółowych informacji na temat Figury 1 i Figury 2  mogą poznać przyczyny powstawania zaparć i sposoby zapobiegania tym dolegliwościom.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowych produktach (Figura 1 i Figura 2) przeciw zaparciom oraz, że produkty te dostępne są tylko w aptekach. Dodatkowy przekaz informuje o tym, że Herbapol przywraca w życiu harmonię natury.


Reżyserem filmu reklamowego jest Tomasz Konecki. Kreację przygotowała Agencja Grey Warszawa, produkcję zrealizowała firma Graffiti Film, zaś zakupem mediów zajmuje się Universal McCann.

Figura 1 i Figura 2 to mieszanki ziołowe w torebkach do zaparzania. Nowe mieszanki, to środki przeczyszczające stosowane w zaparciach
i pomocniczo w leczeniu nadwagi. Figura 1 oraz Figura 2, to produkty lecznicze dostępne w aptekach bez recepty.
Różnica między Figurą 1 a Figurą 2 polega na zastosowanych w produktach składnikach aktywnych. Składnikiem czynnym Figury 1 jest liść senesu, zaś Figury 2 kora kruszyny. Składniki aktywne mieszanek pobudzają perystaltykę jelit, dzięki czemu skutecznie pomagają w likwidacji zaparć.

Specjaliści z Herbapolu zalecają picie Figury 1 lub Figury 2 raz dziennie, wieczorem (przed snem). Dzięki temu, efekt terapeutyczny powinien pojawić się rano

tagi: Herbapol,kampania reklamowa herbapolu,figura ,