Wiadomości

Cisowianka pobiła Coca-Colę!

Sobota, 29 września 2007
Cisowianka ma powody do zadowolenia. W lipcu udział marki w rynku (mierzonym ilością sprzedanych opakowań) wyniósł 6,8%, dzięki czemu Cisowianka przesunęła się w rankingu wód mineralnych z czwartego na drugie miejsce. Za Cisowianką pozostały marki wód firmowanych przez wielkie koncerny zagraniczne, m.in. Kropla Beskidu produkowana przez Coca-Colę, która zmniejszyła swoje udziały w polskim rynku wody mineralnej.

Według najświeższych badań przeprowadzonych przez AC Nielsen czołówka producentów wód mineralnych pod względem sprzedaży w lipcu 2007 przedstawia się następująco:

Żywiec Zdrój (producent: Danone)- 16,1%
Cisowianka (producent: Nałęczów Zdrój)- 6,8%
Nałęczowianka (producent: Nestle)- 6,5%
Kropla Beskidu (producent: Coca-Cola)- 5,2%
Jurajska (producent: Jurajska Spółdzielnia Pracy)- 3,4%

Biorąc pod uwagę terytorialne „wpływy” wód mineralnych, Cisowianka jest bezkonkurencyjna na wschodzie kraju, gdzie udział w sprzedaży wyniósł w lipcu 18,3%. W regionie południowo- wschodnim też jest liderem (12%). Cisowianka poprawiła swoje wyniki w centralnej Polsce. Jeszcze w czerwcu zajmowała 4. miejsce z udziałem w rynku 5,1%, w lipcu było to już 6,8% i 2. miejsce, co świadczy o tym, iż Cisowianka jest coraz popularniejsza w całym kraju.

Od początku roku do kwietnia udział Cisowianki w rynku nieznacznie się zmieniał i wynosił ok. 5% dając marce 4. miejsce. Od maja Cisowianka odnotowuje stały wzrost udziałów w rynku wód mineralnych, kosztem wielkich producentów. 


Firma Nałęczów-Zdrój, producent Cisowianki jest jedyną w 100% polską firmą, której udaje się skutecznie konkurować z markami silnych koncernów.  Jak mówi Paweł Witaszek wiceprezes firmy Nałęczów-Zdrój, bardzo dobre wyniki Cisowianki są wypadkową kilku czynników: inwestycji, dobrej współpracy z dystrybutorami oraz kampanii marketingowej, składających się na konsekwentnie realizowaną strategię firmy.

„W tym roku duży nacisk położyliśmy na inwestycje- wyjaśnia prezes Witaszek- W kwietniu w naszym zakładzie zamontowaliśmy nowoczesną linię technologiczną do butelkowania wody wartą 10 mln zł. Dzięki temu moce produkcyjne zakładu  wzrosły o 30%. I to nie koniec inwestycji.” Dziś wydajność zakładu to 1 mln butelek na dobę, a firma już zakontraktowała kolejną wysokiej klasy linię, która będzie montowana w listopadzie. Na jesieni rusza też budowa magazynu oraz dalsza modernizacja parku technologicznego.

Nie bez znaczenia w poprawie pozycji Cisowianki jest dobra współpraca z dystrybutorami. Sprzedaż przez dystrybutorów jest ważnym kanałem dla Cisowianki, dlatego firma dba o dobre relacje z partnerami, przygotowując atrakcyjne akcje promocyjne.
Obecnie Cisowianka współpracuje z kilkudziesięcioma dystrybutorami w całej Polsce.

Cisowianka dużą wagę przywiązuje do oryginalnych kampanii reklamowych. W tym roku marka promowała wodę w butelkach o pojemności 0,7l. Od maja do lipca w telewizji pojawiały się spoty z udziałem aktorów Kabaretu Moralnego Niepokoju nawiązujące do serialu „07 zgłoś się”. Również kampania billboardowa w największych polskich miastach promowała ten produkt.

Cisowianka znana jest na rynku od 1979 roku. Od samego początku wydobywana jest z jednego źrodła w Drzewcach koło Nałęczowa. Ostatnie lata to okres inwestycji w unowocześnienie i modernizację zakładu. Do badania jakości produkcji Cisowianka ma własne bardzo dobrze wyposażone, specjalistyczne laboratorium.  

Cisowianka jest wodą średniozmineralizowaną. Dietetycy podkreślają, że taki rodzaj wody ma najlepszy wpływ na zdrowie człowieka

tagi: Coca-Cola,Cisowianka,Cisowianka pobiła Coca-Colę ,