Kampanie i Promocje

NIVEA zachęca do pielęgnowania bliskości

Czwartek, 23 maja 2013 Autor: Maja Święcka,
Pod hasłem „Pielęgnuj bliskość z NIVEA” ruszyła kampania promocyjno-wizerunkowa NIVEA Polska, lidera polskiego rynku kosmetycznego. Od połowy maja do lipca 2013 r. NIVEA będzie angażować konsumentów w szereg lokalnych i ogólnopolskich akcji, by każdy mógł znaleźć swój sposób na pielęgnowanie bliskości.

Celem nadrzędnym podejmowanych w ramach kampanii działań jest wzmocnienie wizerunku NIVEA jako firmy, która na co dzień dba nie tylko o pielęgnację ciała, lecz także bliskość między ludźmi. NIVEA chce wzmacniać rodzinne, przyjacielskie, ciepłe relacje oraz promować wspólne cieszenie się życiem i bliskością.

„NIVEA od lat dba o pielęgnację Polaków” – tłumaczy Jakub Góralczyk, Junior PR Manager NIVEA Polska – „Zna i obserwuje swoich konsumentów, więc wie, że kochają swoje rodziny i przyjaciół – z nimi chcą cieszyć się życiem. Dlatego wspiera ich, troszcząc się o nich każdego dnia.”

„Pielęgnuj bliskość z NIVEA” to odpowiedź na pytanie, jak wzmacniać rodzinne, ciepłe relacje i razem cieszyć się życiem – spędzając ze sobą wolne chwile. W ramach kampanii zaplanowano szereg lokalnych działań ambientowych – rodzinne imprezy w kilku polskich miastach. Pozwolą ich mieszkańcom na chwilę relaksu w gorące dni. Są to:

- „Wspólny chłodzący prysznic” w Olsztynie (19.05.13 r.),
- „Powrót do dziecięcej beztroski” w Katowicach (1.06.13 r.),
- „Słodkie nicnierobienie razem” we Wrocławiu (9.06.13 r.),
- „Weekendowe śniadanie na trawie” w Poznaniu (23.06.13 r.),
- „Wspólne budowanie zamków z piasku” w Gdańsku (29.06.13 r.).

 „Wspólne, aktywne spędzanie czasu sprawia, że relacje między ludźmi zacieśniają się jeszcze mocniej” – podkreśla Góralczyk – „NIVEA pragnie być blisko swoich konsumentów na co dzień . W kampanii postawiliśmy więc duży nacisk na to, by znaleźć się tuż obok nich, nie tylko w sklepie, lecz także podczas chwil relaksu z rodziną. Stąd liczne eventy lokalne w naszej kampanii. A to tylko część niespodzianek od NIVEA na najbliższe tygodnie.”

Loteria konsumencka

W dn. 25 maja wystartuje loteria konsumencka, która potrwa do 13 lipca. NIVEA zachęci konsumentów do zakupu produktów NIVEA w dowolnym punkcie sprzedaży za kwotę min. 25 zł, zachowania paragonu, a następnie odwiedzenia strony www.nivea.pl/pielegnujbliskosc w celu rejestracji. Każdego dnia będzie odbywało się losowanie, w ramach którego jedna rodzina będzie miała szansę wygrać rodzinne wakacje w Grecji, zaś 50-ciu innych wygranych otrzyma zestawy kosmetyków NIVEA o jednostkowej wartości 170 zł. W trakcie całego czasu trwania loterii NIVEA nagrodzi więc 50 polskich rodzin wakacjami w Grecji oraz rozda aż 2 500 zestawów kosmetyków!

Wsparcie w punkcie sprzedaży

W ramach kampanii „Pielęgnuj bliskość” NIVEA zaplanowała silne wsparcie w punktach sprzedaży. W ośmiu wybranych galeriach handlowych na terenie Polski w czerwcu pojawią się wyspy NIVEA, dostępne we wszystkie weekendy miesiąca. Przy każdej wyspie znajdzie się konsultantka NIVEA, która udzieli rad na temat odpowiedniej pielęgnacji skóry; znajdzie się tam również kącik zabawy dla dzieci. W ramach akcji w punktach sprzedaży pojawią się również dedykowane plakaty, standy, regały i wobblery. Będą im towarzyszyły liczne naklejki podłogowe, hangery podsufitowe, a także automatyczne hostessy.

Wsparcie marketingowe

Kampania wizerunkowa wsparta została komunikacją zintegrowaną 360º, która obejmuje zarówno działania ATL, jak i BTL. Są to: aktywacje w sklepach, eventy lokalne, reklama na nośnikach zewnętrznych (city lighty, billboardy, niestandardowe OOH) w prasie, Internecie i TV.

Działania ATL rozpoczną się w ostatnim tygodniu mają i potrwają do końca lipca. Tag-on „Pielęgnuj bliskość z NIVEA” został stworzony lokalnie na potrzeby akcji i będzie towarzyszył spotom NIVEA w największych ogólnopolskich stacjach. Od 06 czerwca do 13 lipca w najważniejszych ogólnopolskich portalach internetowych pojawi się również kampania odsłonowa akcji.

Obecnie na stronie www.nivea.pl/pielegnujbliskosc internauci wspólnie z NIVEA tworzą niezwykłą Mapę Bliskości NIVEA, gdzie wskazują szczególnie bliskie ich sercu miejsca w całej Polsce. Oprócz miejsc, w których wkrótce odbędą się rodzinne imprezy NIVEA internauci aktywnie zapisują własne miejsca, w których doświadczyli wyjątkowych chwil bliskości.

„Zależy nam na jak najlepszej zabawie w świecie NIVEA, ale również uświadomieniu naszym konsumentom, jak ważna jest bliskość w życiu. Bliskość tę warto zaś pielęgnować z marką, którą darzą największym zaufaniem. W nadchodzących miesiącach chcemy pomalować całą Polskę na niebiesko!” – wyjaśnia Jakub Góralczyk.

Projekt „Pielęgnuj bliskość z NIVEA” realizuje agencja Tequila, za kreację odpowiada Draft FCB + AdFabrika, zaś zakup mediów – dom mediowy M.E.C. Działania w social mediach prowadzi agencja  Lubię To, zaś Public Relations – Alert Media Communications. Projekt w całości realizowany jest przez NIVEA lokalnie.

Zapraszamy do śledzenia akcji na www.nivea.pl.

tagi: Nivea , kosmetyki , pielęgnacja ,