Kampanie i Promocje

Tymbark Gazzzowany - kampania telewizyjna

Wtorek, 21 maja 2013 Autor: Monika Dawiec,
Będzie to jedna z największych i najdłuższych kampanii reklamowych w historii marki Tymbark, wspierająca jej wejście w nową kategorię napojów gazowanych.
Głównym celem szeroko zakrojonych działań marketingowych jest poinformowanie konsumenta o nowości Tymbarku oraz jej unikalnych dla kategorii cechach: połączeniu soczystych owoców z bąbelkami,  bez konserwantów i sztucznych substancji słodzących.

Napoje Tymbark Gazzzowany dostępne są w trzech smakach: cytrynowym, pomarańczowym i grejpfrutowym. Wysoką jakość gwarantuje Tymbark -  lider rynku soków, nektarów i napojów owocowych w Polsce.  

Spoty reklamowe będą emitowane w takich stacjach telewizyjnych jak:. TVP, Polsat, TVN oraz kanały tematyczne.

tagi: Tymbark , napoje , promocja , soki , nektary ,