Będzie to jedna z największych i najdłuższych kampanii reklamowych w historii marki Tymbark, wspierająca jej wejście w nową kategorię napojów gazowanych.
Głównym celem szeroko zakrojonych działań marketingowych jest poinformowanie konsumenta o nowości Tymbarku oraz jej unikalnych dla kategorii cechach: połączeniu soczystych owoców z bąbelkami, bez konserwantów i sztucznych substancji słodzących.
Napoje Tymbark Gazzzowany dostępne są w trzech smakach: cytrynowym, pomarańczowym i grejpfrutowym. Wysoką jakość gwarantuje Tymbark - lider rynku soków, nektarów i napojów owocowych w Polsce.
Spoty reklamowe będą emitowane w takich stacjach telewizyjnych jak:. TVP, Polsat, TVN oraz kanały tematyczne.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.