Koncepcję kreatywną magazynu stworzył Schulz, który redaguje całość materiału, przygotowuje teksty i zdjęcia. Praca dla jednego z liderów w branży to wyzwanie wymagające ciągłego kreowania nowych trendów w fotografii i aranżacji potraw. Sukcesów Agencji dowodzi ośmioletnia już praca z przy obsłudze Serwisu Konsumenta WINIARY. Najnowsze wydanie kwartalnika zawiera przepisy, wywiad z gwiazdą oraz dodatek specjalny, broszurę z przepisami na lato.
tagi: winiary,shulz,współpraca winiary,nestle ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...