Kampanie i Promocje

Szczęśliwe numery marki Winiary

Piątek, 26 kwietnia 2013 Autor: Monika Dawiec,
Wiadomo, że zawsze warto pomagać swojemu szczęściu. W loterii WINIARY Ale numer! można wygrać za jednym razem nawet 10 tys. złotych i przeznaczyć je na całkowite lub częściowe spełnienie własnych marzeń. Pula nagród w loterii to ponad 320 tysięcy! Loteria potrwa od 8 kwietnia do 30 czerwca 2013 roku.
Marka WINIARY przygotowała ogólnopolską akcję promocyjną pod nazwą WINIARY Ale numer!, której uczestnicy mogą zdobyć naprawdę niemałe pieniądze. Codziennie jest do wygrania 30 nagród po 100 złotych, co tydzień jedna nagroda w wysokości 3 tys. złotych, a raz w miesiącu nawet 10 tys. złotych.

Zasady loterii WINIARY Ale numer! są bardzo proste. Wystarczy między 8 kwietnia a 30 czerwca w dowolnym sklepie na terenie Polski kupić jednorazowo co najmniej 3 dowolne produkty WINIARY i zachować paragon poświadczający zakup. W akcji biorą udział wszystkie produkty WINIARY oraz przyprawa MAGGI. Numer paragonu należy zgłosić, wysyłając go SMS-em (tel. 4302) lub rejestrując na stronie www.winiaryalenumer.pl. Informację zwrotną, czy podany numer paragonu wygrał nagrodę dzienną, uczestnik loterii otrzyma od razu SMS-em lub zostanie ona wyświetlona na stronie WWW. Każdy zgłoszony paragon bierze udział w losowaniach dziennym, tygodniowym i miesięcznym, więc jego posiadacz może wygrać nawet trzykrotnie! Wszystkie osoby, które zechcą dodatkowo pomóc swojemu szczęściu, mogą zgłosić więcej paragonów o różnych numerach poświadczających kolejne zakupy 3 produktów WINIARY.

Regulamin loterii oraz listy zwycięzców poszczególnych losowań można znaleźć na www.winiaryalenumer.pl.

Akcja promocyjna Loteria WINIARY Ale numer! otrzyma wsparcie marketingowe między innymi w prasie handlowej, poprzez radio, on-line, stronę WWW promocji, profil WINIARY na Facebooku, otagowanie kampanii produktów WINIARY w TV, a także materiały POS  w sklepach. Za koncept i organizację Loterii WINIARY Ale numer! odpowiada Linea Recta Polska Sp. z o.o., za zakup mediów – dom mediowy MEC Sp. z o.o., zaś za kreację w radio i telewizji agencja Legend Group Sp. z o.o.

tagi: Nestle , Winiary , loteria , numery , Ale numer ,