Kampanie i Promocje

Wystartowała II edycja promocji „Żetonomania” ZM Pekpol

Piątek, 26 kwietnia 2013 Autor: Monika Dawiec,
Ruszyła II edycja akcji promocyjnej „Żetonomania” Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” S.A. Zebrane żetony dołączone do opakowań parówek „Paryżanek”, o gramaturze ok. 1,5 kg, można wymieniać na kupony premiowe Sodexo. Promocja dedykowana jest klientom detalicznym i potrwa do 17 czerwca br.

W akcji promocyjnej „Żetonomania” mogą wziąć udział klienci detaliczni, którzy w czasie trwania promocji, od 17 kwietnia do 17 czerwca bieżącego roku (2013), spełnią warunki organizatora.

- Formuła akcji „Żetonomania” jest podobna jak w I edycji. Udział w promocji biorą klienci detaliczni, którzy w okresie promocji zakupią parówki „Paryżanki” w opakowaniu MAP, ok 1,5 kg i zbiorą minimum 10 żetonów, znajdujących się w opakowaniach. A następnie przedłożą je wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym Przedstawicielowi Handlowemu ZM Pekpol lub wyślą drogą pocztową na adres wskazany w formularzu – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.  

Już 10 żetonów wystarcza, aby wymienić je na bon premiowy o wartości 10 złotych. Żetony można wymieniać na bony w dowolnym momencie trwania promocji, a najpóźniej do 30 czerwca 2013 roku.  

tagi: ZM Pekpol , żetonomania , sodexo , kampania ,