W akcji promocyjnej „Żetonomania” mogą wziąć udział klienci detaliczni, którzy w czasie trwania promocji, od 17 kwietnia do 17 czerwca bieżącego roku (2013), spełnią warunki organizatora.
- Formuła akcji „Żetonomania” jest podobna jak w I edycji. Udział w promocji biorą klienci detaliczni, którzy w okresie promocji zakupią parówki „Paryżanki” w opakowaniu MAP, ok 1,5 kg i zbiorą minimum 10 żetonów, znajdujących się w opakowaniach. A następnie przedłożą je wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym Przedstawicielowi Handlowemu ZM Pekpol lub wyślą drogą pocztową na adres wskazany w formularzu – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.
Już 10 żetonów wystarcza, aby wymienić je na bon premiowy o wartości 10 złotych. Żetony można wymieniać na bony w dowolnym momencie trwania promocji, a najpóźniej do 30 czerwca 2013 roku.