Spoty reklamowe można obejrzeć między innymi w TVP, Polsacie, na kanale Cartoon Network oraz w pakiecie dziecięcym AT Media (kanały Jetix, Mini Mini, ZigZap)
Dodatkowo Akuku! zostały również sponsorem Wieczorynki w pierwszym programie TVP, programów Budzik (poniedziałki, godz. 8.55), Domisie (środy, godz. 9.00) oraz Jedyneczka (piątki, 9.00) na tym samym kanale oraz Kina familijnego w TVN.
Kampania przygotowana przez agencje Kid&Young oraz dział marketingu firmy Jutrzenka skierowana jest przede wszystkim do dzieci, stąd forma reklamy w postaci bajki rysunkowej. Spot przedstawia nowy świat bohaterów Akuku!, którzy aktywnie spędzają czas, bawią się ale
i główkują. Nowi bohaterowie znajdują się na opakowaniach nowych żelków Akuku! nadziane Misie oraz cukierkach Akuku! musujących i barwiących język.
tagi: akuku,jutryenka,kampania promoczjna ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...