Szósty rok z rzędu, marki Smirnoff i Johnnie Walker znalazły się na czele rankingu, jako marki numer jeden pod względem ilości i wartości sprzedaży. Wartość sprzedaży Johnnie Walker stanowi 7 proc. ogólnej wartości sprzedaży wszystkich marek alkoholi, które znalazły się w zestawieniu TOP 100. Wynik ten odzwierciedla dynamiczny wzrost marki na poziomie 11 proc., który odnotowała firma Diageo w opublikowanych półrocznych wynikach finansowych z grudnia 2012 roku. Marka Smirnoff niezmiennie pozostaje pierwszą marką na świecie wśród alkoholi mocnych pod względem wielkości sprzedaży z wynikiem 26.3 milionów 9-litrowych skrzynek i drugą marką pod względem wartości sprzedaży.
Badanie Impact Databank 100 TOP to coroczne, globalne zestawienie wyników sprzedaży marek alkoholi wysokoprocentowych. Kategorie, w których oceniane są dostępne na rynku marki to min. wódka, rum, koniak oraz whisky. Według tegorocznego rankingu, właściciel marek Johnnie Walker i Smirnoff – firma Diageo, została światowym liderem produkcji i dystrybucji alkoholi kategorii premium. W pierwszej dwudziestce najlepszych pod względem wartości i ilości sprzedaży marek alkoholowych, Diageo udało się umieścić aż siedem marek własnych. Zbiorczy wynik wszystkich marek Diageo, które znalazły się w zestawieniu, stanowi prawie 25% ogólnej wartości sprzedaży detalicznej generowanej przez wszystkie marki z TOP 100.
Marki Diageo zajmują czołowe miejsca również w poszczególnych kategoriach alkoholowych. Smirnoff i Johnnie Walker, prowadzą w dwóch wiodących pod względem wartości sprzedaży detalicznej kategoriach - wódki i whisky. Baileys i Crown Royal zajęły odpowiednio pierwsze miejsca w kategorii likierów i kategorii kanadyjskiej whisky, zarówno pod względem ilości, jak i wartości sprzedaży. Natomiast marki Gordon Gin i Jose Cuervo prowadzą pod względem ilości sprzedaży odpowiednio w kategorii ginu i tequili.