Na facebookowym fan page'u BLACK ENERGY DRINK dostępna jest już aplikacja, która przeniesie fanów marki wprost do... kasyna w Las Vegas. Na internautów czeka gra przypominająca kultowego Jednorękiego Bandytę. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy ustawić cztery takie same puszki BLACK w jednym rzędzie, a następnie przesłać wymyślony przez siebie slogan reklamowy z użyciem słów „BLACK ENERGY”. Kreatywność internautów już zaowocowała takimi hasłami, jak: „BLACK ENERGY swą moc potwierdzi, gdy zmęczenie Cię uwięzi”, „BLACK ENERGY to czysta energia Konfucjusz twierdzi” czy „BLACK ENERGY – Cała przygoda zaczyna się na nowo”. Jurorzy konkursu codziennie wybierają jedno hasło, które honorują nagrodą dnia. Do wygrania są: iPada Mini 16 GB, rękawice bokserskie oraz zestawy ekskluzywnych gadżetów marki BLACK ENERGY. Komisja konkursowa wybierze też zdobywcę nagrody głównej, który spotka się z Mikiem Tysonem podczas jego wizyty w Polsce.
– Przygotowując akcje konsumenckie dla fanów BLACK, zawsze stawiamy na to, aby użytkownicy mogli dać upust swojej fantazji i kreatywności. Tym razem przygotowaliśmy dla nich wyjątkową nagrodę w postaci ekskluzywnego spotkania z Mikiem Tysonem. A to dopiero początek wyjątkowych niespodzianek, które zaplanowaliśmy na ten rok dla fanów BLACK – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w firmie FoodCare.