„Zdecydowaliśmy się na product placement w serialu Rodzinka.pl, ponieważ jest to bardzo popularna
i lubiana propozycja Telewizji Polskiej, co udowodniła oglądalność serialu w ramówce jesienno-zimowej. To serial skierowany do grupy docelowej marki – młodych, aktywnych ludzi w wielu 13-17 lat, którzy mają poczucie humoru, różnorodne zainteresowania i lubią dobrą zabawę” – mówi Agnieszka Cisło, Group Product Manager w Dziale Lodów Nestlé Polska.
Lód KAKTUS pojawi się w trzech odcinkach serialu Rodzinka.pl, a pierwszy z nich widzowie zobaczą już 26 kwietnia. Scenariusz jest owiany tajemnicą, jednak z przecieków z planu wiadomo, że lody KAKTUS pojawią się m.in. na hali sportowej i będą wspierały młodych piłkarzy.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o. Emisja serialu Rodzinka.pl w każdy piątek w TVP2 o godz. 20:40.
W celu wzmocnienia działań komunikacyjnych na Facebooku powstał fan page marki pod nazwą Republika Kaktusa - https://pl-pl.facebook.com/RepublikaKaktusa. Skierowany jest do młodych ludzi, którzy mają pasję, chcą je rozwijać i dzielić się nimi z innymi. Dzięki pełnym humoru postom i zdjęciom fan page angażuje coraz większą liczbę fanów.
tagi: lód , lody , KAKTUS , Nestlé ,
Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi tego...
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group osiągnęła 29,6 mln...
Wszystko o KSeF...
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...
Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w pierwszej...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH i SYNO Poland...