Nagrodzone w konkursie „Laur Konsumenta 2007” firmy oraz ich produkty i usługi wyłonione zostały na podstawie badań polskiego rynku konsumenckiego. Badania te miały na celu określenie poziomu preferencji wobec marki/usługi/produktu, zaangażowania klienta w produkt, emocjonalne przywiązania do marki, długotrwały sentyment, wpływ doświadczeń osobistych czy wpływ reklamy na decyzję wyboru. Badania przeprowadzono za pomocą sondażu telefonicznego i e-mailowego oraz poprzez spotkania bezpośrednie, a wśród ankietowanych znaleźli się przedstawiciele gospodarstw domowych i polskich przedsiębiorstw w wieku od 15 do 74 lat.
Pytania w ankietach miały charakter otwarty - w związku z tym badani sami musieli wskazać markę, która ich zdaniem była najlepsza w danej kategorii. Badania były prowadzone cyklicznie od stycznia do czerwca, a liczba respondentów sięgnęła 1000 osób.
Przeprowadzone badania pozwoliły wyłonić najbardziej uznane przez Polaków marki, usługi i produkty. W ten sposób okazało się, że marka Prymat jest najlepiej postrzeganą marką przypraw w Polsce. Zwycięstwo marki Prymat w prestiżowym konkursie "Laur Konsumenta" potwierdza skuteczność zmian, jakie zachodzą w najbardziej dynamicznie rozwijającej się marce przypraw w Polsce. We wrześniu 2006 roku marka Prymat przeszła gruntowną zmianę szaty graficznej. Zoptymalizowano także portfolio marki, które opiera się na pięciu podstawowych rodzinach przypraw jednorodnych: pieprze, papryki, zioła, sole oraz przyprawy korzenne oraz na trzech liniach mieszanek przyprawowych: smak tradycji, kuchnie świata oraz grill. W 2007 roku w ofercie marki Prymat pojawiły się nowe produkty: marynaty do mięs, sosy sałatkowe, bułki tarte oraz przyprawa do steku.
tagi: Przmat,laur konsumenta,nagroda dla marki przmat ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...