Advertisement

Wiadomości

Produkty marki Lajkonik nagrodzone Złotym Godłem „Laur Konsumenta 2007”

Sobota, 29 września 2007
W lipcu bieżącego roku ogłoszono wyniki ogólnopolskiego badania, które pozwoliło wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na polskim rynku. Produkty marki Lajkonik zostały uhonorowane najwyższą nagrodą w kategorii słone przekąski: Złotym Godłem „Laur Konsumenta 2007”.

O zdobyciu wyróżnienia zadecydował ogólnopolski sondaż konsumencki badający opinie Polaków o towarach, markach i usługach w blisko 300 kategoriach. Wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, zatem wyłanianie zwycięzców odbywa się w sposób obiektywny i wiarygodny. I miejsce dla marki Lajkonik potwierdza jej popularność, doskonale ugruntowaną pozycję na rynku oraz zaufanie, jakim jest obdarzana przez konsumentów.


tagi: Lajkonik , Lorentz Bahlsen Snacks,Laur konsumenta ,