„Laury Konsumenta” zostały przyznane już po raz trzeci. Pierwsza edycja konkursu miała miejsce w 2004 roku. Stworzony w ramach projektu ranking oparty jest na badaniu popularności produktów i usług na polskim rynku. W badaniach udział wzięło tysiące Polaków wskazujących na najwyżej cenione przez siebie marki.
Godło „Laur Konsumenta” jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki. Badania prowdzone pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i marki na rynku krajowym, pozytywnie oceniane przez konsumentów. Oceniano przede wszystkim jakość produktu, chęć jego rekomendacji znajomym, przywiązanie Klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu. Na ostateczne wyniki wpływ miały również opinie czytelników nadsyłane do redakcji „Przeglądu Gospodarczego Gazet Prawnej”.
tagi: tiger,laur konsumenta,gellwe ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...