Standardy są spójne na poziomie globalnym i szczegółowo odzwierciedlają zobowiązania firmy względem odpowiedzialnego marketingu. Celem Standardów jest „podnoszenie poprzeczki” dla globalnego przemysłu tytoniowego poprzez ustanowienie punktu odniesienia często bardziej restrykcyjnego niż obowiązujące w danym państwie prawo.
Standardy pokrywając cały obszar marketingu wyrobów tytoniowych oraz komunikację z konsumentami zakładają, iż:
• komunikacja nie będzie skierowana do nieletnich ani nie będzie dla nich atrakcyjna;
• komunikacja nie będzie przedstawiać znanych osób albo sugerować, że korzystanie z produktów tytoniowych ma pozytywny wpływ na sukces sportowy, zawodowy, społeczny lub seksualny;
• komunikacja nie będzie umieszczana na ogólno dostępnych stronach internetowych, w kinach publicznych w radiu;
• nie można sponsorować przy pomocy marek tytoniowych żadnego wydarzenia lub działania;
• bezpośredni kontakt z konsumentami w związku z produktami tytoniowymi jest możliwy tylko w przypadku zweryfikowania wieku i ustalenia, iż osoba jest pełnoletnia
• próbki wyrobów tytoniowych mogą być przekazywane jedynie na podstawie prośby konsumenta;
• wszystkie materiały zawierające informację o wyrobach tytoniowych będą zawierać ostrzeżenie zdrowotne;
• nie można bezpośrednio ani pośrednio przekazywać do używania wizerunków marek wyrobów tytoniowych w filmach, sztukach teatralnych itp.
Jesteśmy firmą z branży tytoniowej. Zdajemy sobie sprawę, iż nasza działalność jest często postrzegana tylko i wyłącznie z perspektywy naszych produktów i wszystkich implikacji, które ze sobą niosą. Niemniej jednak nasze działania, a między innymi Międzynarodowe Standardy Marketingu, które dobrowolnie przyjęliśmy, są dowodem stosowanych przez nas wysokich norm odpowiedzialności społecznej.
tagi: British American Tobacco,BAT ,
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...