„Marka Beef Master jest stosunkowo młoda - mówi Marek Ściślak, Dyrektor Generalny ZPM Biernacki. – Jesteśmy na rynku dopiero od kliku miesięcy, ale ten okres pozwolił nam dość dobrze zaobserwować rozmiar zapotrzebowania na wołowinę selekcjonowaną wśród polskich konsumentów i restauratorów. Aktualne wyniki sprzedaży najdobitniej świadczą o tym, że wprowadzenie marki Beef Master do sklepów było dobrym posunięciem” – mówi Marek Ściślak.
Na najbliższy czas ZPM Biernacki zaplanował działania mające na celu zwiększenie dostępności produktów w kolejnych sieciach handlu nowoczesnego. Aktualnie produkty Beef Master znajdują się w sieciach takich jak: LIDL, KAUFLAND, ALDI, SELGROS.
tagi: ZPM Biernacki , Beef Master , sprzedaż , wyniki , wzrost ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...