„Marka Beef Master jest stosunkowo młoda - mówi Marek Ściślak, Dyrektor Generalny ZPM Biernacki. – Jesteśmy na rynku dopiero od kliku miesięcy, ale ten okres pozwolił nam dość dobrze zaobserwować rozmiar zapotrzebowania na wołowinę selekcjonowaną wśród polskich konsumentów i restauratorów. Aktualne wyniki sprzedaży najdobitniej świadczą o tym, że wprowadzenie marki Beef Master do sklepów było dobrym posunięciem” – mówi Marek Ściślak.
Na najbliższy czas ZPM Biernacki zaplanował działania mające na celu zwiększenie dostępności produktów w kolejnych sieciach handlu nowoczesnego. Aktualnie produkty Beef Master znajdują się w sieciach takich jak: LIDL, KAUFLAND, ALDI, SELGROS.
tagi: ZPM Biernacki , Beef Master , sprzedaż , wyniki , wzrost ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...