Wiadomości

Coraz lepsze wyniki sprzedaży marki Beef Master

Czwartek, 18 kwietnia 2013 Autor: Monika Dawiec,
Marka Beef Master funkcjonuje na rynku zaledwie od pół roku, jednak swoimi produktami zdążyła już zdobyć popularność wśród konsumentów. Właściciel brandu - ZPM Biernacki - odnotowuje coraz lepsze wyniki sprzedaży.

„Marka Beef Master jest stosunkowo młoda - mówi Marek Ściślak, Dyrektor Generalny ZPM Biernacki. – Jesteśmy na rynku dopiero od kliku miesięcy, ale ten okres pozwolił nam dość dobrze zaobserwować rozmiar zapotrzebowania na wołowinę selekcjonowaną wśród polskich konsumentów i restauratorów. Aktualne wyniki sprzedaży najdobitniej świadczą o tym, że wprowadzenie marki Beef Master do sklepów było dobrym posunięciem” – mówi Marek Ściślak.


Na najbliższy czas ZPM Biernacki zaplanował działania mające na celu zwiększenie dostępności produktów w kolejnych sieciach handlu nowoczesnego. Aktualnie produkty Beef Master znajdują się w sieciach takich jak: LIDL, KAUFLAND, ALDI, SELGROS.

tagi: ZPM Biernacki , Beef Master , sprzedaż , wyniki , wzrost ,