„Uwzględniając specyfikę polskiego konsumenta oraz lokalne wyzwania biznesowe, podjęliśmy decyzję o lokalnym rozwoju komunikacji marki KIT KAT. Celem obecnej kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze przerwy. Za wyzwanie postawiliśmy sobie przede wszystkim znalezienie wyróżniającego się pomysłu na kampanię reklamową, której siła byłaby niezależna od wielkości budżetu mediowego” – mówi Michał Forowicz, Group Product Manager odpowiadający za marki batonów w Nestlé Polska.
Komunikacja marki KIT KAT, od kilkudziesięciu lat pozycjonowanej w obszarze przerwy, zawsze zaskakuje odbiorców oryginalnym i lekkim poczuciem humoru. „W tej kampanii historie opowiadają o bohaterach, którzy podczas przerwy z KIT KAT postanawiają „wejść do Internetu”, co za każdym razem kończy się w nieoczekiwany i pozytywny sposób. Niektóre scenariusze spotów reklamowych powstały we współpracy z Mikołajem Cieślakiem, artystą kabaretowym i współtwórcą Kabaretu Moralnego Niepokoju, który również wystąpił w jednym z odcinków „Przerwy z KIT KAT - formatu przygotowanego na potrzeby kampanii” – mówi Mariusz Pitura, Creative Director JWT Warszawa Sp. z o.o.
Poza ogólnopolską kampanią telewizyjną zaplanowano również szerokie działania digitalowe, w tym emisje spotów dedykowanych wyłącznie do tego kanału. Za nadzór kreatywny, strategiczny i produkcyjny nad spotami odpowiada agencja JWT Warszawa Sp. z o.o. Za planowanie i zakup mediów – dom mediowy MEC.
Kampania wspierać będzie markę KIT KAT w szczególnym okresie – od początku kwietnia w jej portfolio pojawił się nowy wariant – KIT KAT CHUNKY Xtra Break. Jest to powiększona wersja dobrze znanego KIT KAT CHUNKY – batona będącego wyjątkowym połączeniem chrupiącego wafelka i pysznej mlecznej czekolady, który pozwala w pełni cieszyć się chwilą przerwy. Dla tych, którzy mają czas jedynie na krótszą przerwę lub lubią dzielić się nią z bliskimi, nowy baton KIT KAT CHUNKY Xtra Break można łatwo podzielić na mniejsze, smakowite porcje.
„Wprowadzając nowy baton KIT KAT CHUNKY Xtra Break chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i najnowszym trendom rynkowym. Batony o powiększonym formacie są obecnie jednym z najszybciej rosnących segmentów w kategorii, bardzo ważnym dla kanału małych i średnich sklepów spożywczych oraz stacji benzynowych, gdzie zakup dokonywany jest głównie pod wpływem impulsu. Wierzymy, że wprowadzenie nowego produktu w portfolio oraz nowa, wyróżniająca kampania reklamowa pomogą nam jeszcze bardziej umocnić pozycję marki KIT KAT jako jednego z głównych graczy w kategorii batonów na polskim rynku” – mówi Grzegorz Zduniak, Junior Product Manager odpowiadający za markę KIT KAT.