Wiadomości

Łowca Promocji wkracza do Żabki

Środa, 17 kwietnia 2013 Autor: Maja Święcka,
17 kwietnia br. rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa sieci sklepów Żabka obejmująca telewizję, radio oraz wsparcie internetowe. Za kreację odpowiedzialna jest Agencja Heart&Brain, za zakup mediów OMD Optimum Media.

Kampania jest kontynuacją humorystycznej, animowanej historii sympatycznej Żabki, prowadzącej sklep na bajecznej polanie. Życie znanych już  mieszkańców (Ślimaka, Świetlika czy Pająka)  zelektryzuje nowa postać – charyzmatyczny i tajemniczy  Łowca Promocji, który będzie „łowił” produkty w najlepszych cenach w sklepie.

„Łowca Promocji - nowa postać kampanii – będzie wskazywał na atuty sieci Żabka oferującej najlepsze promocyjne produkty na rynku. W najbliższych miesiącach  klienci będą mogli go poznać w kilku różnych spotach reklamowych,  w kluczowych mediach oraz materiałach POS w sklepach” – mówi Jacek Spychała, Dyrektor Marketingu i Public Relations.

Kampania w mediach obejmuje reklamę telewizyjną  (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), reklamę radiową (m.in. RMF FM, Radio ZET), działania w Internecie oraz wsparcie BTL.

tagi: Łowca Promocji , Żabka ,