Kampania jest kontynuacją humorystycznej, animowanej historii sympatycznej Żabki, prowadzącej sklep na bajecznej polanie. Życie znanych już mieszkańców (Ślimaka, Świetlika czy Pająka) zelektryzuje nowa postać – charyzmatyczny i tajemniczy Łowca Promocji, który będzie „łowił” produkty w najlepszych cenach w sklepie.
„Łowca Promocji - nowa postać kampanii – będzie wskazywał na atuty sieci Żabka oferującej najlepsze promocyjne produkty na rynku. W najbliższych miesiącach klienci będą mogli go poznać w kilku różnych spotach reklamowych, w kluczowych mediach oraz materiałach POS w sklepach” – mówi Jacek Spychała, Dyrektor Marketingu i Public Relations.
Kampania w mediach obejmuje reklamę telewizyjną (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), reklamę radiową (m.in. RMF FM, Radio ZET), działania w Internecie oraz wsparcie BTL.
tagi: Łowca Promocji , Żabka ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...