Kampania jest kontynuacją humorystycznej, animowanej historii sympatycznej Żabki, prowadzącej sklep na bajecznej polanie. Życie znanych już mieszkańców (Ślimaka, Świetlika czy Pająka) zelektryzuje nowa postać – charyzmatyczny i tajemniczy Łowca Promocji, który będzie „łowił” produkty w najlepszych cenach w sklepie.
„Łowca Promocji - nowa postać kampanii – będzie wskazywał na atuty sieci Żabka oferującej najlepsze promocyjne produkty na rynku. W najbliższych miesiącach klienci będą mogli go poznać w kilku różnych spotach reklamowych, w kluczowych mediach oraz materiałach POS w sklepach” – mówi Jacek Spychała, Dyrektor Marketingu i Public Relations.
Kampania w mediach obejmuje reklamę telewizyjną (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), reklamę radiową (m.in. RMF FM, Radio ZET), działania w Internecie oraz wsparcie BTL.
tagi: Łowca Promocji , Żabka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...