Wiadomości

„Marka Lubelskie” dla Pszczółki

Wtorek, 16 kwietnia 2013 Autor: Maja Święcka,
Fabryka Cukierków „Pszczółka” została laureatem VII edycji prestiżowego programu „Marka Lubelskie”. To dowód na najwyższą jakość wyrobów, oferowanych przez lubelskiego producenta słodyczy .

„To, że znaleźliśmy się w gronie najlepszych przedsiębiorstw województwa lubelskiego jest dla nas bardzo dużym wyróżnieniem. Od lat godnie reprezentujemy nasz region na terenie całego kraju i za granicą – cieszymy się, że nasza praca została doceniona” – mówi Mrek Spuz vel Szpos, Prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”.

„Marka Lubelskie” to program, realizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego od 2007 roku. Głównym celem projektu jest promocja produktów i usług wytwarzanych na terenie województwa lubelskiego poprzez nadawanie im zastrzeżonego znaku towarowego - Marki Regionalnej Lubelskie, będącego symbolem jakości, innowacyjności i troski o środowisko.

Uroczyste wręczenie certyfikatów odbyło się w sobotę – 13 kwietnia podczas gali „Ambasador Województwa Lubelskiego” w Centrum Kongresowym Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Nagrodę odebrała Pani Katarzyna Chęć z Działu Marketingu Fabryki Cukierków „Pszczółka”.

tagi: Marka Lubelskie , Pszczółka , cukierki , Fabryka Cukierków Pszczółka , laureat ,