Kampanie i Promocje

Steffen Möller w nowej kampanii Wilkinson

Piątek, 12 kwietnia 2013 Autor: Maja Święcka,
Wilkinson, znany producent maszynek do golenia, wystartował z nową kampanią „Wilkinson. Numer 1 w Niemczech! Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy”, której twarzą jest Steffen Möller. Najbardziej znany Niemiec w Polsce, aktor i kabareciarz będzie przekonywał Polaków, że golenie produktami najwyższej jakości może być przyjemne.

Według badań przeprowadzonych przez markę Wilkinson aż 80% Polaków* zna Steffena Möllera - charyzmatycznego i zabawnego Niemca. Kojarzymy go z programu „Europa da się lubić” czy serialu „M jak Miłość”. Otwartością i poczuciem humoru zaskarbił sobie sympatię polskiej publiczności. Od kwietnia aktor i kabareciarz jest twarzą nowej kampanii „Wilkinson. Numer 1 w Niemczech!”.

Möller zapytany, o to co najbardziej ceni  w niemieckich produktach, bez wahania odpowiada – „Zdecydowanie niemiecką jakość. Kupuję tylko te rzeczy, które są najwyższej jakości. Maszynki jednorazowe Wilkinson są numerem 1 w Niemczech, dlatego bez obaw będę je polecał wszystkim Polakom.”

Kampania będzie prowadzona głównie w oparciu o działania z zakresu social media i kampanię display’ową w internecie. Profil marki Wilkinson na Facebooku (www.facebook.pl/WilkinsonPolska) jest główną platformą komunikacyjną. Została uruchomiona również specjalna microstrona dedykowana akcji (www.SatysfakcjaWilkinson.pl), gdzie można znaleźć więcej informacji na temat akcji konsumenckiej „Wilkinson. Numer 1 w Niemczech!”. Wypróbuj! Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy”. Kampania „Wilkinson. Nr 1 w Niemczech” wsparta zostanie dedykowanymi działaniami in-store oraz POS.

Wsparcie agencji

Koncepcję kreatywną kampanii „Wilkinson. Numer 1 w Niemczech!” przygotowała Lubię to – Social Media Agency (www.lubietoagencja.pl), która prowadzi także fanpage’a marki i jest odpowiedzialna za linię kreatywną marki. Za realizację działań Public Relations odpowiada agencja studio Prowokacja (www.studioprowokacja.pl). Do zadań agencji należą całościowe działania media relations, wsparcie lokalnych wydarzeń, organizacja konkursów i testów produktów. Kampanię obsługuje dom mediowy MEC. Produkcja POS została powierzona agencji BTL Cocoa. Akcję konsumencką „Wilkinson. Nr 1 w Niemczech. Satysfakcja lub zwrot pieniędzy” koordynuje Agencja Reklamowa GRAF z Torunia (www.graf.torun.pl).

*Omnibus, grudzień 2012, Steffen Mölller dla Wilkinson.

tagi: Steffen Möller , Wilkinson , maszynka do golenia , maszynki do golenia ,