Łącznie ze sklepami, które funkcjonują już w Poznaniu, Wałczu oraz Lubaniu na terenie kraju działa sześć Warzywników. Sieć zadebiutowała na rynku w listopadzie ubiegłego roku. Wszystkie sklepy mają powierzchnię 60 mkw. i mieszczą się w pasażach Czerwona Torebka. Do końca 2013 roku spółka planuje zarządzać siecią 40 Warzywników, zlokalizowanych na terenie całej Polski.
„Franczyzobiorcom zapewniamy wsparcie w zakresie know-how i marketingu, co znacznie ułatwia prowadzenie sklepu. Na rozpoczęcie działalności franczyzobiorca powinien założyć około 30.000 złotych. W tej kwocie zawiera się zatowarowanie sklepu, zakup kasy fiskalnej i zatrudnienie pracownika” – informuje Paweł Ciszek, Dyrektor Departamentu Operacyjnego spółki czerwona Torebka. – „Decydując się na współpracę partner otrzymuje nowy lokal z kompletnym wyposażeniem w doskonałych miejscach handlowych oraz wsparcie marketingowe placówki. Do obowiązków partnera należy natomiast opłata czynszu wynajmu lokalu i zatowarowanie sklepu zgodnie z listą asortymentową.”
Warzywnik to projekt spółki Czerwona Torebka, którego celem jest zapełnienie luki rynkowej oraz odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na zdrową i świeżą żywność. Oferta Warzywnika stanowić będzie uzupełnienie niemal każdego pasażu handlowego Czerwona Torebka. Asortyment dostępny w sklepach to świeże owoce i warzywa, ale także wszelkie ich przetwory takie jak mrożonki, surówki, susze z owoców, bakalie, weki, produkty ekologiczne oraz zioła i przyprawy, a także świeżo wyciskane soki z owoców cytrusowych. Czerwona Torebka współpracuje także z zewnętrznymi sieciami franczyzowymi. Obecnie już ponad 30 firm z różnych branż promuje swoją ofertę franczyzową na stronie internetowej spółki. Są to m.in. apteki, lokale gastronomiczne, sklepy z odzieżą, obuwiem, artykułami dla dzieci, biżuterią, a także kwiaciarnie.
Więcej informacji znajduje się na stronie www.warzywnik.pl.
tagi: Warzywnik , Czerwona Torebka ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...