Celem kampanii jest prezentacja konsumentom sera Mlekdamer oraz zapoznanie z jego unikatowymi walorami. Głównymi elementami kampanii będą bilbordy na terenie całego kraju oraz akcje degustacyjne w większości sieci hipermarketów. Dodatkowo całość zostanie spięta stroną www.klubsera.pl , która będzie platformą do prezentacji nowinek i przepisów z wykorzystaniem żółtych serów.
Ser Mlekdamer oferowany jest w blokach 3 kg, kostkach 250 g oraz w plastrach typu otwórz-zamknij w promocyjnym opakowaniu 150 g + 33 % więcej.
tagi: Mlekdamer , ser , Polmlek ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...