Celem kampanii jest prezentacja konsumentom sera Mlekdamer oraz zapoznanie z jego unikatowymi walorami. Głównymi elementami kampanii będą bilbordy na terenie całego kraju oraz akcje degustacyjne w większości sieci hipermarketów. Dodatkowo całość zostanie spięta stroną www.klubsera.pl , która będzie platformą do prezentacji nowinek i przepisów z wykorzystaniem żółtych serów.
Ser Mlekdamer oferowany jest w blokach 3 kg, kostkach 250 g oraz w plastrach typu otwórz-zamknij w promocyjnym opakowaniu 150 g + 33 % więcej.
tagi: Mlekdamer , ser , Polmlek ,
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...