Celem kampanii jest prezentacja konsumentom sera Mlekdamer oraz zapoznanie z jego unikatowymi walorami. Głównymi elementami kampanii będą bilbordy na terenie całego kraju oraz akcje degustacyjne w większości sieci hipermarketów. Dodatkowo całość zostanie spięta stroną www.klubsera.pl , która będzie platformą do prezentacji nowinek i przepisów z wykorzystaniem żółtych serów.
Ser Mlekdamer oferowany jest w blokach 3 kg, kostkach 250 g oraz w plastrach typu otwórz-zamknij w promocyjnym opakowaniu 150 g + 33 % więcej.
tagi: Mlekdamer , ser , Polmlek ,
Zakończyła się XXVII edycja Targów Biznes Żywność...
Spółka na ostatniej prostej realizacji rocznego planu EBITDA...
Justyna Roguz z ponad 13-letnim doświadczeniem w sieciach...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej...