Celem kampanii jest prezentacja konsumentom sera Mlekdamer oraz zapoznanie z jego unikatowymi walorami. Głównymi elementami kampanii będą bilbordy na terenie całego kraju oraz akcje degustacyjne w większości sieci hipermarketów. Dodatkowo całość zostanie spięta stroną www.klubsera.pl , która będzie platformą do prezentacji nowinek i przepisów z wykorzystaniem żółtych serów.
Ser Mlekdamer oferowany jest w blokach 3 kg, kostkach 250 g oraz w plastrach typu otwórz-zamknij w promocyjnym opakowaniu 150 g + 33 % więcej.
tagi: Mlekdamer , ser , Polmlek ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...