Kampanie i Promocje

„Weź to na chłodno” w Kolporterze

Piątek, 05 kwietnia 2013 Autor: Monika Dawiec,
W salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press realizowany jest program konsumencki Lipton Ice Tea pn. „Weź to na chłodno”, w którym można wygrać napój tej marki. Program potrwa do 30 czerwca 2013 roku, a do wygrania jest 500 000 butelek Lipton Ice Tea.
Programem konsumenckim marki Lipton Ice Tea zostały objęte butelki o pojemnościach 0,5l, 1l oraz 1,5l opatrzone promocyjną etykietą oraz niebieską nakrętką. Wystarczy odkręcić nakrętkę i przekonać się, czy znajduje się pod nią informacja o wygranej butelce czarnej mrożonej herbaty Lipton Ice Tea o smaku cytryny, o pojemności 0,5l. Nakrętki można wymienić na wygrane butelki we wszystkich salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press (łącznie jest ich blisko tysiąc), a także w restauracjach KFC oraz wybranych sklepach, które biorą udział w akcji. Punkty odbioru wygranych butelek najbliżej swojego miejsca pobytu można sprawdzić na stronie www.weztonachlodno.pl, gdzie znajdują się też wszystkie szczegóły akcji.

Realizacja programu konsumenckiego w salonikach to wynik umowy pomiędzy Kolporterem a koncernem PepsiCo – światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów.

tagi: Kolporter , Lipton , PepsiCo , program , konkurs , Lipton Ice Tea ,