Towarzyszem tej wyprawy jest napój Tymbark i oczywiście kapsel i jego hasełka. Życie składa się z epickich mikro-momentów, wspaniałych chwil wartych zapamiętania, a kapsel jest w nich zawsze obecny. Komunikacja stanowi materializację strategii KOCHAJ ŻYCIE, ma wnieść do Tymbarku nowoczesność, świeżość, witalność i poczucie „bycia na czasie”.
Spoty będą miały różne długości: 45”, 30” oraz 15”. Wersję dłuższą spotu można oglądać na kanale Youtube - http://www.youtube.com/watch?v=pOrW6swvun0.
Użyta muzyka to istniejący utwór australijskiej grupy Strange Talk: „Mornign Sun”.
Spoty reklamowe emitowane są w Polsacie, TVN oraz w kanałach tematycznych.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.
Za reżyserię odpowiada Amon Schulz wraz z operatorem Kacprem Fertaczem.
przedstawiciel agencji: Joanna Łojko, Dorota Dąbrowska
team kreatywny: Michał Jura, Wojciech Ciszkiewicz
reżyseria: Amon Schulz
produkcja: ProProduction
postprodukcja: Lunapark
tagi: Grupa Maspex Wadowice , Maspex , Tymbark , napoje ,
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...