Towarzyszem tej wyprawy jest napój Tymbark i oczywiście kapsel i jego hasełka. Życie składa się z epickich mikro-momentów, wspaniałych chwil wartych zapamiętania, a kapsel jest w nich zawsze obecny. Komunikacja stanowi materializację strategii KOCHAJ ŻYCIE, ma wnieść do Tymbarku nowoczesność, świeżość, witalność i poczucie „bycia na czasie”.
Spoty będą miały różne długości: 45”, 30” oraz 15”. Wersję dłuższą spotu można oglądać na kanale Youtube - http://www.youtube.com/watch?v=pOrW6swvun0.
Użyta muzyka to istniejący utwór australijskiej grupy Strange Talk: „Mornign Sun”.
Spoty reklamowe emitowane są w Polsacie, TVN oraz w kanałach tematycznych.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.
Za reżyserię odpowiada Amon Schulz wraz z operatorem Kacprem Fertaczem.
przedstawiciel agencji: Joanna Łojko, Dorota Dąbrowska
team kreatywny: Michał Jura, Wojciech Ciszkiewicz
reżyseria: Amon Schulz
produkcja: ProProduction
postprodukcja: Lunapark
tagi: Grupa Maspex Wadowice , Maspex , Tymbark , napoje ,
Żabka uruchomi nowe centrum logistyczne w Kątach...
Carrefour Polska podejmuje konkretne działania, których celem...
Sprzedaż Grupy AMBRA spadła o 0,4% w ujęciu ilościowym, a...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...