Towarzyszem tej wyprawy jest napój Tymbark i oczywiście kapsel i jego hasełka. Życie składa się z epickich mikro-momentów, wspaniałych chwil wartych zapamiętania, a kapsel jest w nich zawsze obecny. Komunikacja stanowi materializację strategii KOCHAJ ŻYCIE, ma wnieść do Tymbarku nowoczesność, świeżość, witalność i poczucie „bycia na czasie”.
Spoty będą miały różne długości: 45”, 30” oraz 15”. Wersję dłuższą spotu można oglądać na kanale Youtube - http://www.youtube.com/watch?v=pOrW6swvun0.
Użyta muzyka to istniejący utwór australijskiej grupy Strange Talk: „Mornign Sun”.
Spoty reklamowe emitowane są w Polsacie, TVN oraz w kanałach tematycznych.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.
Za reżyserię odpowiada Amon Schulz wraz z operatorem Kacprem Fertaczem.
przedstawiciel agencji: Joanna Łojko, Dorota Dąbrowska
team kreatywny: Michał Jura, Wojciech Ciszkiewicz
reżyseria: Amon Schulz
produkcja: ProProduction
postprodukcja: Lunapark
tagi: Grupa Maspex Wadowice , Maspex , Tymbark , napoje ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...