Kampanie i Promocje

Napoje Tymbark w wyjątkowej reklamie

Wtorek, 02 kwietnia 2013 Autor: Maja Święcka,
Wystartowała nowa, wyjątkowa odsłona reklamy dla napojów Tymbark. W bardzo wrażeniowy sposób pokazane są sceny z grupą przyjaciół podczas wspólnej, wymarzonej wakacyjnej wyprawy.

Towarzyszem tej wyprawy jest napój Tymbark i oczywiście kapsel i jego hasełka. Życie składa się z epickich mikro-momentów, wspaniałych chwil wartych zapamiętania, a kapsel jest w nich zawsze obecny. Komunikacja stanowi materializację strategii KOCHAJ ŻYCIE, ma wnieść do Tymbarku nowoczesność, świeżość, witalność  i poczucie „bycia na czasie”.

Spoty będą miały różne długości: 45”, 30” oraz 15”. Wersję dłuższą spotu można oglądać na kanale Youtube - http://www.youtube.com/watch?v=pOrW6swvun0

Użyta muzyka to istniejący utwór australijskiej grupy Strange Talk: „Mornign Sun”.

Spoty reklamowe emitowane są w Polsacie, TVN oraz  w kanałach tematycznych.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Za reżyserię odpowiada Amon Schulz wraz z operatorem Kacprem Fertaczem.
przedstawiciel agencji: Joanna Łojko, Dorota Dąbrowska
team kreatywny: Michał Jura, Wojciech Ciszkiewicz
reżyseria: Amon Schulz
produkcja: ProProduction
postprodukcja: Lunapark

 

tagi: Grupa Maspex Wadowice , Maspex , Tymbark , napoje ,