Kampania billboardowa (150 nośników) widoczna będzie od 16 czerwca, w największych miastach Polski: Warszawie, Trójmieście, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu. Za przygotowanie kreacji odpowiada Agencja Reklamowa Opus B, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Cityboard. Kampania skierowana jest do wszystkich powyżej 15 roku życia, szczególnym adresatem są jednak kobiety (żony, gospodynie domowe, matki) decydujące o koszyku zakupów domowych.
Wytwórnia wód mineralnych Ustronianka powstała w 1980 roku. Obecnie jest to firma wielozakładowa, mająca w swoim portfolio wody mineralne i źródlane, napoje gazowane i niegazowane, soki oraz produkty pod markami sieci handlowych. Dużą część swojej produkcji firma kieruje na eksport.
tagi: Utsronianka,kampania ustronianki ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...