Advertisement

Wiadomości

Ruszyła nowa kampania Ustronianki

Piątek, 13 lipca 2007
Ustronianka - producent naturalnej wody mineralnej obecnej na polskim rynku  pod tą samą nazwą rozpoczął kampanię reklamową wzmacniającą sprzedaż wody w okresie letnim.

Kampania billboardowa (150 nośników) widoczna będzie od 16 czerwca, w największych miastach Polski: Warszawie, Trójmieście, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu. Za przygotowanie kreacji odpowiada Agencja Reklamowa Opus B, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Cityboard. Kampania skierowana jest do wszystkich powyżej 15 roku życia, szczególnym adresatem są jednak kobiety (żony, gospodynie domowe, matki) decydujące o koszyku zakupów domowych.

Wytwórnia wód mineralnych Ustronianka  powstała w 1980 roku. Obecnie jest to firma wielozakładowa, mająca w swoim portfolio wody mineralne i źródlane, napoje gazowane i niegazowane, soki oraz produkty pod markami sieci handlowych. Dużą część swojej produkcji firma kieruje na eksport.

tagi: Utsronianka,kampania ustronianki ,