Moda na owocowe inspiracje z nowym Almette z gruszką i jabłkiem!
Środa, 27 marca 2013
Autor:
Monika Dawiec,
Z okazji wprowadzenia na rynek nowego owocowego wariantu puszystego serka Almette z gruszką i jabłkiem, odbyła się konferencja prasowa, pełna wiosennych inspiracji. W Akademii, nowo otwartej restauracji Borysa Szyca, na gości czekał szereg atrakcji i wyjątkowe osobistości. Joanna Horodyńska opowiedziała o owocowych trendach w modzie, natomiast David Gaboriaud – trener kuchni francuskiej, poprowadził warsztaty kulinarne zainspirowane wyjątkowym smakiem nowego, owocowego wariantu serka Almette.
W przestronnej, skąpanej w bieli restauracji już na wejściu można było poczuć wiosnę. Dekoracja w postaci soczystych gruszek i jabłek ożywiała i jednocześnie przywodziła na myśl wyjątkową kombinację smakową serka Almette. Spotkanie rozpoczęła Joanna Horodyńska. Trzy stylizacje, które zaprezentowała inspirowane były owocowymi trendami w modzie. Kreacje w kolorach soczystej czerwieni, żywej zieleni i jaskrawej żółci zachwyciły gości.
Po krótkim pokazie, przyszedł czas na warsztaty kulinarne. Uczestnicy zostali podzieleni na sześć grup, z których każda miała do przygotowania inny przepis z wykorzystaniem puszystego serka Almette z gruszką i jabłkiem. Autor przepisów – David Gaboriaud – swe inspiracje zaczerpnął z bliskiej mu kuchni francuskiej, dla której niezwykle charakterystyczne są słodkie i lekkie śniadania. Goście z olbrzymim zapałem i pozytywną energią zabrali się do gotowania. Przekąski i desery przyrządzone na bazie serka Almette z gruszą i jabłkiem, wprawiły wszystkich w doskonały nastrój i zadowoliły nawet najbardziej wybrednych smakoszy. Co więcej, przepisy stały się również inspiracją do przeniesienia owocowych oraz lekkich śniadań i przekąsek do własnej kuchni. Na zakończenie warsztatów, David Gaboriaud zaprezentował jeszcze jeden pomysł na wyjątkowy deser z wykorzystaniem serka Almette. To był słodki i pyszny początek dnia.
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.