„Pszczółka” z roku na rok rozszerza swoją sieć dystrybucji o kolejne kraje. Obecnie lokuje za granicą ponad 15 procent produkcji. Asortyment lubelskiej fabryki znają konsumenci z Rosji, Stanów Zjednoczonych, Czech, Litwy, Łotwy, Estonii, Słowacji, Cypru, Mongolii i Azerbejdżanu. Najczęściej eksportowanymi produktami są Jogusie, Musssy, Miętowe Lubelskie z Czekoladą i Sportsy.
„Staramy się być aktywni na rynkach zagranicznych. Regularnie bierzemy udział w branżowych targach i misjach gospodarczych zarówno o zasięgu europejskim jak i światowym. Przynosi to wymierne korzyści: właśnie podpisaliśmy umowę z niemieckim kontrahentem” – zapowiada Marek Spuz vel Szpos, Prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”.
Wyróżnienie jest przyznane rokrocznie podczas targów AGROTECH przez dr Czesława Siekierskiego, Posła do Parlamentu Europejskiego.
tagi: Fabryka Cukierków „Pszczółka” , Pszczółka , targi , AGROTECH , eksport ,
Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Tadeusz...
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...