„Priorytetem dla nas jest stałe zwiększanie satysfakcji klientów z dokonywanych zakupów, dlatego przygotowując założenia kolejnego programu lojalnościowego staraliśmy się je dopasować do oczekiwań naszych klientów. Jestem przekonany, że zróżnicowana propozycja spodoba się szczególnie tym, którzy często dokonują zakupów w naszych sieciach” – mówi Jacek Spychała, Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations, Żabka Polska.
Mechanizm programu The Cat & The Dog z nożami marki Thomas jest bardzo zbliżony do zasad poprzedniej promocji w sieciach Żabka i Freshmarket. Klienci za zakupy o wartości minimum 13 złotych będą otrzymywać znaczki. Po uzbieraniu odpowiedniej liczby, znaczki będzie można wymienić na jedną z nagród. Do wyboru są maskotki 3 psów (rasy: Sznaucer miniaturowy, Shih-tzu, Golden Retriever) oraz 3 kotów (rasy: Kot rosyjski niebieski, Kot perski, Kot syjamski), a także nowość - ekskluzywne noże ze stali nierdzewnej: nóż kuchenny, nóż „Santoku”, zestaw 2 noży do steków.
Szczegółowe informacje na temat programu na: http://www.zabka.pl/pl/nowa-ostra-oferta
tagi: Żabka , Freshmarket , nagrody , program lojalnościowy ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...