„Priorytetem dla nas jest stałe zwiększanie satysfakcji klientów z dokonywanych zakupów, dlatego przygotowując założenia kolejnego programu lojalnościowego staraliśmy się je dopasować do oczekiwań naszych klientów. Jestem przekonany, że zróżnicowana propozycja spodoba się szczególnie tym, którzy często dokonują zakupów w naszych sieciach” – mówi Jacek Spychała, Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations, Żabka Polska.
Mechanizm programu The Cat & The Dog z nożami marki Thomas jest bardzo zbliżony do zasad poprzedniej promocji w sieciach Żabka i Freshmarket. Klienci za zakupy o wartości minimum 13 złotych będą otrzymywać znaczki. Po uzbieraniu odpowiedniej liczby, znaczki będzie można wymienić na jedną z nagród. Do wyboru są maskotki 3 psów (rasy: Sznaucer miniaturowy, Shih-tzu, Golden Retriever) oraz 3 kotów (rasy: Kot rosyjski niebieski, Kot perski, Kot syjamski), a także nowość - ekskluzywne noże ze stali nierdzewnej: nóż kuchenny, nóż „Santoku”, zestaw 2 noży do steków.
Szczegółowe informacje na temat programu na: http://www.zabka.pl/pl/nowa-ostra-oferta
tagi: Żabka , Freshmarket , nagrody , program lojalnościowy ,
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Tadeusz...
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...