Wiadomości

Żabka i Freshmarket nagradzają lojalnych klientów

Czwartek, 21 marca 2013 Autor: Maja Święcka,
20 marca br. ruszył kolejny program lojalnościowy w sieciach sklepów Żabka oraz Fresmarket. Tym razem oferta obejmuje nie tylko kolejną serię unikatowych na rynku polskim maskotek z serii The Cat & The Dog, ale również wysokiej jakości noże renomowanej firmy Thomas. Program potrwa do 24 września br.

„Priorytetem dla nas jest stałe zwiększanie satysfakcji klientów z dokonywanych zakupów, dlatego przygotowując założenia kolejnego programu lojalnościowego staraliśmy się je dopasować do oczekiwań naszych klientów. Jestem przekonany, że zróżnicowana  propozycja spodoba się szczególnie tym, którzy często dokonują zakupów w naszych sieciach” – mówi Jacek Spychała, Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations, Żabka Polska.

Mechanizm programu The Cat & The Dog z nożami marki Thomas jest bardzo zbliżony do zasad poprzedniej promocji w sieciach Żabka i Freshmarket. Klienci za zakupy o wartości minimum 13 złotych będą otrzymywać znaczki. Po uzbieraniu odpowiedniej liczby, znaczki będzie można wymienić na jedną z nagród. Do wyboru są maskotki 3 psów (rasy: Sznaucer miniaturowy, Shih-tzu, Golden Retriever) oraz 3 kotów (rasy: Kot rosyjski niebieski, Kot perski, Kot syjamski), a także nowość - ekskluzywne noże ze stali nierdzewnej: nóż kuchenny, nóż „Santoku”, zestaw 2 noży do steków.

Szczegółowe informacje na temat programu na: http://www.zabka.pl/pl/nowa-ostra-oferta

tagi: Żabka , Freshmarket , nagrody , program lojalnościowy ,