Kampanie i Promocje

Miłość z piekarnika - premiera

Środa, 20 marca 2013 Autor: Monika Dawiec,
Spółka Bielmar stawia na komunikację z młodszym odbiorcą. Na potrzeby działań w Internecie i w mediach społecznościowych, zaplanowanych dla margaryny Palma z Murzynkiem, przygotowano miniserial kulinarny pod tytułem „Miłość z piekarnika”. Pierwszy odcinek, czyli „Pomarańczowo-migdałowe święta”, można już zobaczyć na kanale Bielmaru na You Tube oraz na stronie www.wypiekiudane.pl
Sympatyczna para – on nieco cyniczny, ona rzeczowa i zdeterminowana, by na rodzinnym spotkaniu zabłysnąć własnoręcznie upieczonym mazurkiem – to bohaterowie nowego miniserialu kulinarnego, zrealizowanego przez Innovations Crazy Mouse na zlecenie Spółki Bielmar.

 Zamiast prostego przepisu, w formie filmowego instruktażu „krok po kroku”, firma postawiła na lżejszą, fabularyzowaną formułę, zbliżoną do telewizyjnego sitcomu. W roli drugoplanowej (w proponowanym przepisie) występuje produkt – margaryna Palma z Murzynkiem.

„Domowe wypieki, przygotowywane z podstawowych składników, to nie tylko kontynuacja rodzinnej tradycji, ale także świetna zabawa. Chcieliśmy, aby radość płynąca z wspólnie spędzanego czasu w kuchni, stała się udziałem widzów i zainspirowała naszych konsumentów do podobnej aktywności” – mówi Aleksander Szałajko, starszy specjalista ds. komunikacji. Aktualne plany zakładają produkcję kolejnych pięciu odcinków miniserialu. Wszystkie będą dostępne w internecie.

tagi: Bielmar , reklama , serial , You Tube , pieczenie ,