Sympatyczna para – on nieco cyniczny, ona rzeczowa i zdeterminowana, by na rodzinnym spotkaniu zabłysnąć własnoręcznie upieczonym mazurkiem – to bohaterowie nowego miniserialu kulinarnego, zrealizowanego przez Innovations Crazy Mouse na zlecenie Spółki Bielmar.
Zamiast prostego przepisu, w formie filmowego instruktażu „krok po kroku”, firma postawiła na lżejszą, fabularyzowaną formułę, zbliżoną do telewizyjnego sitcomu. W roli drugoplanowej (w proponowanym przepisie) występuje produkt – margaryna Palma z Murzynkiem.
„Domowe wypieki, przygotowywane z podstawowych składników, to nie tylko kontynuacja rodzinnej tradycji, ale także świetna zabawa. Chcieliśmy, aby radość płynąca z wspólnie spędzanego czasu w kuchni, stała się udziałem widzów i zainspirowała naszych konsumentów do podobnej aktywności” – mówi Aleksander Szałajko, starszy specjalista ds. komunikacji. Aktualne plany zakładają produkcję kolejnych pięciu odcinków miniserialu. Wszystkie będą dostępne w internecie.