„Przygotowując najnowszy spot w zamyśle mieliśmy przede wszystkim zachęcenie naszych konsumentów do wzięcia udziału w promocji, pokazanie jak w prosty sposób mogą zdobyć darmową puszkę piwa Harnaś. Powiem więcej – milion darmowych puszek!” – mówi Michał Wasielewski, Brand Manager marki Harnaś w Carlsberg Polska. „Nowy spot pokazuje zatem nie tylko piętrzące się, dosłownie, góry puszek piwa Harnaś, ale także wyraźnie wskazuje gdzie na opakowaniu można znaleźć informację o wygranej.”
„Fabuła reklamy wykorzystuje, doskonale znany z opowieści o legendarnym Harnasiu, motyw zbójnickiego rabowania skarbów po to, by rozdawać je innym, bardziej potrzebującym. Takie odniesienie legendy do rozdawania piwa, to po raz kolejny, typowe dla reklam Harnasia przymrużenie oka. Harnaś, wydaje się bawić całą sytuacją, zachęcając wszystkich do skorzystania ze swego łupu – miliona piw! Mam nadzieję, że będzie to zachęta zarówno dla dotychczasowych konsumentów Harnasia, jak i tych, którzy po raz pierwszy zechcą spróbować naszego piwa. Na pewno warto!” – dodaje Anna Rogalska, Marketing Manager w Carlsberg Polska.
Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8 Communications Group.
Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film.
Animację przygotowało Studio Alien FX.
30 i 15 sekundowe spoty będą emitowane na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak TVP1, TV2, TVP3, Polsat, Polsat Sport, TVN, TV4 i TVN7.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.
tagi: harnaś,kampania harnasia,carlsberg ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...