Tradycja stosowania cukru białego jako składnika domowych przetworów pozostaje w Polsce
na pierwszym miejscu. W większości regionów gospodynie podtrzymują tę tradycję, wiedząc, że dżemy, konfitury, czy soki na bazie cukru białego zachowują naturalny smak.
Pionierska kampania sezonowa, która ma zachęcić do zakupu pięciokilogramowych opakowań Cukru Królewskiego, obejmie:
reklamy w najbardziej poczytnych tytułach kobiecych (Tele Tydzień, Życie na Gorąco, Poradnik Domowy)
reklamy w prasie branżowej
kampanię PR w prasie ogólnopolskiej oraz regionalnej promującą domowe przetwory, wspartą konkursami, w których nagrodami będą praktyczne zestawy przydatne w każdej kuchni
atrakcyjną promocję konsumencką
animacje w punktach sprzedaży
materiały POS.
W sklepach sieci handlowych - Carrefour, Hypernova i Albert - pojawią się materiały POS (plakaty, wobblery, standy, trybunki) promujące tradycyjne metody sporządzania przetworów. Dla konsumentów, którzy zakupią 2 x 5 kg cukru białego marki Cukier Królewski, przewidziane są nagrody – słoiczki z wizerunkiem soczystych owoców
- idealne na przetwory.
Szczegóły o terminach i miejscach promocji znajdą się na stronie www.cukier-krolewski.pl
Do hurtowników trafią materiały informacyjne o kampanii (wyniki badań, dane o elementach składowych kampanii) oraz liczne materiały POS: plakaty, standy, zawieszki na półki sklepowe oraz kalendarze z przepisami i naklejki na słoiki do przetworów – czyli praktyczne drobiazgi pomocne w przyrządzaniu przetworów.
tagi: cukier,kampanioa,Südzucker ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...