Tradycja stosowania cukru białego jako składnika domowych przetworów pozostaje w Polsce
na pierwszym miejscu. W większości regionów gospodynie podtrzymują tę tradycję, wiedząc, że dżemy, konfitury, czy soki na bazie cukru białego zachowują naturalny smak.
Pionierska kampania sezonowa, która ma zachęcić do zakupu pięciokilogramowych opakowań Cukru Królewskiego, obejmie:
reklamy w najbardziej poczytnych tytułach kobiecych (Tele Tydzień, Życie na Gorąco, Poradnik Domowy)
reklamy w prasie branżowej
kampanię PR w prasie ogólnopolskiej oraz regionalnej promującą domowe przetwory, wspartą konkursami, w których nagrodami będą praktyczne zestawy przydatne w każdej kuchni
atrakcyjną promocję konsumencką
animacje w punktach sprzedaży
materiały POS.
W sklepach sieci handlowych - Carrefour, Hypernova i Albert - pojawią się materiały POS (plakaty, wobblery, standy, trybunki) promujące tradycyjne metody sporządzania przetworów. Dla konsumentów, którzy zakupią 2 x 5 kg cukru białego marki Cukier Królewski, przewidziane są nagrody – słoiczki z wizerunkiem soczystych owoców
- idealne na przetwory.
Szczegóły o terminach i miejscach promocji znajdą się na stronie www.cukier-krolewski.pl
Do hurtowników trafią materiały informacyjne o kampanii (wyniki badań, dane o elementach składowych kampanii) oraz liczne materiały POS: plakaty, standy, zawieszki na półki sklepowe oraz kalendarze z przepisami i naklejki na słoiki do przetworów – czyli praktyczne drobiazgi pomocne w przyrządzaniu przetworów.
tagi: cukier,kampanioa,Südzucker ,
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...