Wiadomości

Domowe przetwory. Królewskie zyski

Piątek, 13 lipca 2007
Producent cukru marki  Cukier Królewski - Südzucker Polska -  przygotował intensywną letnią kampanię promocyjną. Przypomni ona o zaletach przetworów owocowych przygotowywanych samodzielnie na bazie cukru białego.

Tradycja stosowania cukru białego jako składnika domowych przetworów pozostaje w Polsce
na pierwszym miejscu. W większości regionów gospodynie podtrzymują tę tradycję, wiedząc, że dżemy, konfitury, czy soki na bazie cukru białego zachowują naturalny smak.

Pionierska kampania sezonowa, która ma zachęcić do zakupu pięciokilogramowych opakowań Cukru Królewskiego, obejmie:

reklamy w najbardziej poczytnych tytułach kobiecych (Tele Tydzień, Życie na Gorąco, Poradnik Domowy)
reklamy w prasie branżowej
kampanię PR w prasie ogólnopolskiej oraz regionalnej promującą domowe przetwory, wspartą konkursami, w których nagrodami będą praktyczne zestawy przydatne w każdej kuchni
atrakcyjną promocję konsumencką
animacje w punktach sprzedaży
materiały POS.
 
W  sklepach sieci handlowych  - Carrefour, Hypernova i Albert -  pojawią się materiały POS (plakaty, wobblery, standy, trybunki) promujące tradycyjne metody sporządzania przetworów. Dla konsumentów, którzy zakupią 2 x 5 kg cukru białego marki Cukier Królewski, przewidziane są nagrody – słoiczki z wizerunkiem soczystych owoców
-  idealne na przetwory.
Szczegóły o terminach i miejscach promocji znajdą się na stronie www.cukier-krolewski.pl

Do hurtowników trafią materiały informacyjne o kampanii (wyniki badań, dane o elementach składowych kampanii) oraz liczne materiały POS: plakaty, standy, zawieszki na półki sklepowe oraz  kalendarze z przepisami i  naklejki na słoiki do przetworów – czyli praktyczne drobiazgi pomocne w przyrządzaniu przetworów.

 

tagi: cukier,kampanioa,Südzucker ,