Chcąc zachęcić konsumentów do częstszego sięgania po suszone owoce i orzechy, Bakalland przygotował specjalną loterię dla wszystkich wielbicieli bakalii. Wygrać mógł każdy, kto co najmniej raz kupił paczkę bakalii i zarejestrował paragon na dedykowanej loterii stronie internetowej.
Akcja została przeprowadzona w dniach 20.11.2012 – 20.01.2013. Mechanizm loterii opierał się na codziennym losowaniu siedmiu nagród pieniężnych, jednej nagrody raz w miesiącu i jednej nagrody głównej w wysokości 10.000 zł. W sumie nagrodzonych zostało 437 osób.
Unikalne, a zarazem bardzo proste zasady pozwalały na wygodną i szybką wypłatę nagrody bezpośrednio z bankomatów, co przyczyniło się do ogromnej popularności loterii i dużego zainteresowania konsumentów. Dziennie system loterii rejestrował nawet ponad 10.000 zgłoszeń!
Po tak udanej akcji promocyjnej i bardzo dobrym przyjęciu loterii przez Klientów, Bakalland już teraz zapowiada kolejne edycje. W najbliższym czasie firma rozpocznie kolejną promocję. Będzie opierać się podobnie jak loteria Bakalmat na sprawdzonym mechanizmie HalCash, który umożliwia odbiór gotówki z bankomatu przy pomocy specjalnego kodu otrzymywanego SMSem. Współorganizatorem loterii Bakallandu była firma PayCash.
tagi: Bakalland , loteria , Bakalmat , bakalie ,
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL –...
Według analizy ponad 86 tys. cen detalicznych, w październiku...
Spółka HELIO osiągnęła historyczne wyniki sprzedażowe...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...