Chcąc zachęcić konsumentów do częstszego sięgania po suszone owoce i orzechy, Bakalland przygotował specjalną loterię dla wszystkich wielbicieli bakalii. Wygrać mógł każdy, kto co najmniej raz kupił paczkę bakalii i zarejestrował paragon na dedykowanej loterii stronie internetowej.
Akcja została przeprowadzona w dniach 20.11.2012 – 20.01.2013. Mechanizm loterii opierał się na codziennym losowaniu siedmiu nagród pieniężnych, jednej nagrody raz w miesiącu i jednej nagrody głównej w wysokości 10.000 zł. W sumie nagrodzonych zostało 437 osób.
Unikalne, a zarazem bardzo proste zasady pozwalały na wygodną i szybką wypłatę nagrody bezpośrednio z bankomatów, co przyczyniło się do ogromnej popularności loterii i dużego zainteresowania konsumentów. Dziennie system loterii rejestrował nawet ponad 10.000 zgłoszeń!
Po tak udanej akcji promocyjnej i bardzo dobrym przyjęciu loterii przez Klientów, Bakalland już teraz zapowiada kolejne edycje. W najbliższym czasie firma rozpocznie kolejną promocję. Będzie opierać się podobnie jak loteria Bakalmat na sprawdzonym mechanizmie HalCash, który umożliwia odbiór gotówki z bankomatu przy pomocy specjalnego kodu otrzymywanego SMSem. Współorganizatorem loterii Bakallandu była firma PayCash.
tagi: Bakalland , loteria , Bakalmat , bakalie ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...