Wiadomości

PIAST WE WROCŁAWIU NON STOP! MARKA SPONSOREM GŁÓWNYM ŚWIĘTA MIASTA

Piątek, 13 lipca 2007
Już po raz czwarty marka Piast, z portfolio Carlsberg Polska, będzie sponsorem wrocławskiego święta kulturalnego miasta – FESTIWALU WROCŁAW NON STOP. Od 22 czerwca do 1 lipca, przez dziesięć dni i nocy, przestrzeń stolicy Dolnego Śląska nasyci niezwykła i niepowtarzalna atmosfera.
 

Galerie, kluby, teatry, ulice i parki, staną się platformą przekazu różnych form wyrazu artystycznego: koncertów, happeningów, projekcji filmowych i multimedialnych, sztuk teatralnych, wykładów, warsztatów muzycznych i tanecznych, także urban art – łącznie ponad 150 imprez! Wrocław celebrować będzie swe święto w ponad 30 różnych miejscach, o różnych porach dnia i nocy, co sprawi, że miasto nieustannie tętnić będzie życiem, kusząc wyjątkowym klimatem imprezy. Niektóre z tych miejsc zasługiwać będą na szczególną uwagę:

Plac Nowy Targ, gdzie stanie 10 instalacji i obiektów wykonanych przez polskich designerów i architektów, które będą służyły jako wsparcie dla teatru pantomimy, performance’u i wystawy.

Hala Orbita, w której 24 czerwca odbędzie się wieczorny koncert kultowego Iggy & the Stooges oraz Lecha Janerki.

Wyspa Słodowa – miejsce muzycznej manifestacji Wrocławia Niezależnego: m.in. Senor Coconut, Dreadzone, Dezerter, Izrael (27 – 28 czerwca), a także koncertu Jojo Mayer & Nerve (29 czerwca).

Dzielnica Wzajemnego Szacunku, gdzie 30 czerwca i 1 lipca będą miały miejsce Spotkania Kultur. Zabrzmią tu zespoły etniczne muzyki żydowskiej i bałkańskiej (Balkan Sevdah, Di Gojim) oraz wykonawcy współczesnych adaptacji różnych nurtów muzyki etnicznej (masala Sound System, Village Kollectiv). Znajdzie tu swoje miejsce również sztuka kulinarna z 10 krajów świata – na stoiskach z potrawami przygotowanymi przez studentów.

Browar Mieszczański – przestrzeń, w której zaistnieją wystawy, warsztaty, koncerty i przedstawienia teatralne (Projekty Foto Space, Strefa Dźwięku, Teatr E, Wro-Art.-Mania i inne).

Rynek Wrocławski – strefa między innymi takich wydarzeń, jak koncerty Sambora Dudzińskiego, De Phazz, Addictive TV, DJ Lemon, a także Lou Bega z 10-cio osobową orkiestrą. Tutaj również odbędzie się, tradycyjne już, wrocławskie Śniadanie Non Stop, będące kulminacją festiwalu.

„Już po raz czwarty marka Piast aktywnie włączyła się w organizację tego niezwykłego wydarzenia kulturalnego, jakim jest festiwal Wrocław Non Stop, jako sponsor główny imprezy. Myślę, że jak co roku, będzie ono wyjątkowym przeżyciem dla wszystkich uczestników tej prawdziwej uczty kulturalnej. Formuła festiwalu doskonale wpisuje się w niepowtarzalny charakter miasta. To dla nas ważne, ponieważ wyjątkowo cenimy związki naszej marki z Wrocławiem i regionem Dolnego Śląska, które  mają już swoją wieloletnia historię. Nie sposób pominąć takiego wydarzenia, jak Wrocław Non Stop, w kalendarzu aktywności sponsoringowej Piasta.” – mówi Agnieszka Filek, Brand Manager marki Piast w Carlsberg Polska.

Informacje o festiwalu Wrocław Non Stop są zamieszczone na stronach internetowych www.wroclawnonstop.pl oraz www.piwopiast.pl, gdzie ruszył już konkurs konsumencki, w którym codziennie, do chwili rozpoczęcia imprezy 22 czerwca, wygrać można 10 podwójnych biletów na koncert Iggy’ego Pop’a & The Stooges. Ponadto, fani Iggy’ego Pop’a mają okazję wygrać bilety, uczestnicząc w konkursach, które Piast prowadzi wraz z lokalnymi tytułami prasowymi i portalem internetowym www.dlastudenta.pl.

tagi: piast,sponsor,wrocław non stop,festiwal,sponsor festiwalu ,