Reklamy szamponu z formułą ActiZinc pojawiają się na listach zakupów konsumentów. Osoby, które chcą kupić produkty do pielęgnacji włosów widzą komunikat reklamowy najnowszego produktu Head & Shoulders. Reklama emitowana jest także na banerach wyświetlających się przy listach zakupów. Na potrzeby kampanii przygotowana została specjalna strona mobilna, na którą trafia konsument po kliknięciu w reklamę. Do reklamy dodany został przycisk „dodaj do listy zakupów” pozwalający na szybkie dodanie promowanego przedmiotu do listy zakupów.
Kampania reklamowa potrwa do końca marca bieżącego roku. Komunikaty promujące szampon Head & Shoulders pojawią się w tym czasie na ponad 80 tysiącach list zakupów. Reklamy wyświetlane w aplikacji Listonic są uzupełnieniem komunikacji w innych mediach.
Reklamy i specjalnie przygotowane strony mobilne docierają do użytkowników aplikacji Listonic – osób w wieku 25-45 lat. Z aplikacji korzystają przeważnie mężczyźni (60%) mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%). Konsumenci korzystający z mobilnej listy zakupów są odpowiedzialni za zakupy w rodzinie lub mają na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów.
tagi: Head & Shoulders , mobilna kampania , Procter & Gamble , aplikacje mobilne , Listonic ,
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...